FANDOM

Western Plaguelands sú lesy pôvodne patriace pod kráľovstvo Lordaeron, dnes pomaly odumierajú kvôli prítomnosti moru nemŕtvych, ktorý ničí ako flóru, tak aj faunu. žije tu nespočetné množstvo nemŕtvych Scourge a je veľmi ťažké v chorom lese prežiť. V hlavnom meste Andorhal ovládaného Scourge je škola nekromancie. Scarlet Crusade sa snaží zničiť nemŕtvych. Jediné čisté miesto vo Western Plaguelands je Uther's Tomb. Celkovo je však krajina v lepšej zdravotnej kondícii ako susedné Eastern Plaguelands.

Neutral 15 Western Plaguelands
Počet obyvateľov:
Hlavné mesto: Andorhal
Rasy: Nemŕtvi,

Ľudia

Vládca: Kel'Thuzad
Frakcia: Nemŕtvi Scourge

GeografiaEdit

Western Plaguelands hraničia na východe s Eastern Plaguelands, na juhu s Hinterlands a Alterac Mountains a na západe s Tirisfal Glades. Najväčšie a hlavné mesto je Andorhal, veľkým sídlom je aj Hearthglen patiraci Scarlet Crusade. Nachádza sa tu aj dungeon nazývaný Scholomance. Aliancia si v krajine založila Chillwind Camp, kde sa nachádza aj Flight Master. Mesto leží tesne pri hraniciach s Alterac Mountains. Horda tu žiadne mesto nemá, podobnú funkciu ako Chillwind Camp plní pre Hordu Bulwark rozpresierajúci sa v Tirisfal Glades a Western Plaguelands. Nie je v nej však Flight Master. Na juhu leží veľké jazero Darrowmere lake, jedno z najväčších na celom Azerothe. V ňom je ostrov Isle of Darrow, v ktorom bývalo mesto Caer Darrow, no dnes ho obývajú duchovia padlých vojakov Lordaeronu.