FANDOM

Blizz construction sign Ten artykuł znajduje się obecnie w fazie pisania. Poczekaj aż autor skończy prace nad nim.
Xavius TCG2
Xavius
Tytuł Pierwszy z Satyrów,
Satyr Lord,
Lord Satyrów,[1]
Lord Koszmaru,
Lord,[2]
Wysoki Radny (formalnie)
Płeć Mężczyzna
Rasa Satyr, formalnie nocny elf
Klasa Mag
Czarnoksiężnik
Przynależność Płonący Legion, Szmaragdowy Koszmar, Siły Starego Bóstwa
Stanowisko Władca Szmaragdowego Koszmaru, Lord Satyrów; formalnie wysoki radny Królowej Azshary[3]
Lokacja Nieznana
Status Martwy (wiedza)[4]
Pokonywalny (Legion-Logo-Small)

Lord Xavius był potężnym użytkownikiem magii, i wysokim radnym dla Królowej Azshary w czasie Wojny Starożytnych. Odkąd Azshara ukryła swoją magiczną moc, Xavius był uważany za najpotężniejszego Wysoko Urodzonego do kogo reszta mierzyła swoje umiejętności.[5] Został później przekształcony w pierwszego satyra przez Sargerasa, zanim ostatecznie przekształci się w przerażającego Lorda Koszmaru.

Po raz pierwszy pojawia się w World of Warcraft jako antagonista w World of Warcraft: Legion, gdzie po raz kolejny pomaga Płonącemu Legionowi - pozostając przede wszystkim lojalnym sługą Starych Bogów. Xavius służy jako główny antagonista Historii Val'sharah, zepsuciu Shaladrassil i walcząc z jego starym nemezis, Malfurionem, i jego sojusznikami. On również służy jako finalny boss raidu Szmaragdowego Koszmaru, gdzie Lord Koszmaru ostatecznie spotyka swój koniec.

Zmiany w patchachEdytuj

ReferencjeEdytuj

  1. The Warcraft Encyclopedia/Xavius
  2. The Warcraft Encyclopedia/Satyrs
  3. Ultimate Visual Guide, pg. 203
  4. Sean Copeland on Twitter: "No official ruling at this time, but he's definitely "deader" than the last time we've killed him. ;)"
  5. Dusza Demona, 175 (ebook). "Lord Xavius był uważany za najpotężniejszego, którego inni Wysoko Urodzeni mierzyli swoimi umiejętnościami. Był niezrównanym mistrzem swego rzemiosła."