FANDOM

Blizz construction sign Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą.

Wróżbici (ang. Scryers) są frakcją krwawych elfów przewodzone przez Voren'thala Proroka. Grupa odłączyła się od Księcia Kael'thasa Sunstridera, spadkobiercy tronu Quel'Thalas i władcy krwawych elfów, oraz zaoferowała swoją pomoc naaru, zarówno w odbudowie Miasta Shattrath, jak w jego obronie. Są w konflikcie z Aldorami (niektórzy zginęli z rąk obecnych Wróżbitów, zanim Ci opowiedzieli się po stronie naaru) i rywalizują nimi o władzę w Shattrath oraz o przychylność naaru. Postacie mogą dołączyć do Wróżbitów poprzez wypełnienie zadania Neutral 15 [65] Allegiance to the Scryers, stając się przyjaznymi z Wróżbitami oraz wrogimi z Aldorami.

Gracz może dowiedzieć się o okolicznościach przystania Wróżbitów do Sha'tar od Służącego Khadgara, który opowiada o historii miasta Shattrath w zadaniu Neutral 15 [65] City of Light.