FANDOM

Shadowlands Logo
Shadowlands
Producent Blizzard Entertainment
Wydawca Blizzard Entertainment
Zapowiedź 01.11.2019
Ostatnia alfa 9.0.1
Premiera 2020
Rodzaj Pakiet dodatków
Platformy Microsoft Windows
Mac OS

World of Warcraft: Shadowlands to nadchodzący ósmy dodatek do World of Warcraft. Fabuła toczy się przede wszystkim w tytułowym regionie Krainy Cieni, historia będzie dotyczyć powrotu Sylvanas Windrunner, która przełamuje barierę między Azeroth, a Krainami Cieni.

World of Warcraft: Shadowlands został oficjalnie ogłoszony 1 listopada 2019 r. na BlizzConie 2019.

W tygodniach poprzedzających wydanie dodatku rozpocznie się nowa inwazja Plagi, w której nieumarli bez kontroli Króla Lisza będą plądrować Azeroth.[1]

FabułaEdytuj

Oficjalna stronaEdytuj

Brave The Beyond

Zasłona między życiem, a śmiercią już nie istnieje.

Jednym aktem zniszczenia, Sylvanas Windrunner otworzyła drogę do zaświatów. Najostrzejsi obrońcy Azeroth zostali wciągnięci w wszechogarniającą ciemność. Starożytna siła śmierci grozi zerwaniem więzi i rozwikłaniem rzeczywistości.

Ukryte królestwa cudów i przerażenia czekają na każdego, kto przejdzie na drugą stronę. Kraina Cieni jest domem dla całego królestwa zmarłych; to świat między światami, których delikatna równowaga chroni życie i samą śmierć.

Jako jeden z największych orędowników Azeroth, otrzymałeś moc przechodzenia przez ciało i duszę. Teraz musisz zbadać spisek mający na celu usunięcie wszechświata i pomóc legendom Warcraft cofnąć się... lub wypełnić ich ostateczne przeznaczenie.[2]

Znaczące postacieEdytuj

Filmy wideo Edytuj

ReferencjeEdytuj