FANDOM

Jeśli szukasz potwora z Silverpine Forest, zobacz Worg (mob).
Worgs

Worgi to przebiegłe drapieżniki. Wilki to ich dalecy kuzyni, ale worgi są większe i inteligentniejsze. Mogą osiągać rozmiar nawet 3 metrów i ważyć ponad 400 kilogramów. Podobnie jak u wilków, kolor ich futra może wahać się od całkiem czarnego po odcienie szarości, brązów, aż do śnieżnobiałego. Worgi żyją dla polowania, nie tylko dlatego, że ich duże ciała potrzebują więcej mięsa, ale również z czystej przyjemności. Niektóre rasy, głównie orkowie, preferują worgi jako wierzchowce, dla ich zwiększonego intelektu. Są to jednak zwierzęta o trudnych charakterach. Instynkt stadny tych zwierząt sprawia, iż preferują polować w stadzie, osaczając ofiarę. Mocno ranny worg zwykle ucieka.[1]

Wrath of the Lich KingEdytuj

W Northrend pojawiła się nowa odmiana worgów, wyglądająca bardziej drapieżnie. Znana jest jako worgi szablaste. Można spotkać je głównie w Wyjącym Fiordzie, Wzgórzach Grizzly, Tundrze Borealnej i Burzowych Szczytach.

Godne uwagiEdytuj

Typy worgówEdytuj

Jako towarzyszEdytuj

Jako zwierzak łowcy Edytuj

Główny artykuł: Wolf

CiekawostkiEdytuj

Wargowie to rasa stworzeń żyjących w Śródziemiu, świecie, w którym toczy się akcja Władcy Pierścieni J. R. R. Tolkiena. Zwykle dawały się dosiadać orkom. Ogólnie w języku staroangielskim "warg" to określenie dużego wilka.)

PrzypisyEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj