Osada Rut'theran przedstawiona w World of Warcraft: The Comic

Osada Rut'theran jest portowym posterunkiem miasta nocnych elfów, Darnassus, znajduje się na samym dole wielkiego drzewa Teldrassil. Znajduje się tu portal prowadzący prosto do Darnassus oraz kilka przystani dla statków i latające ścieżki.

Tło[edytuj | edytuj kod]

The RPG Icon 16x36.png Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze Warcraft RPG, które jest niezgodne z obecnym kanonem.

Rut'theran znalazło schronienie w plątaninie korzeni wielkiego drzewa, pokorna ale przyjacielska wioska dostarcza niewiarygodnych wrażeń majestatycznej lokacji uchwyconej w potężnych gałęziach Teldrassilu. Jest tu jedno z głównych lęgowisk hipogryfów, a jaja z całego Kalimdoru dostarczane są tu na pochówek. Wewnątrz Rut'theran jest lśniący portal który prowadzi do Darnassus, znajdującego się wysoko wysoko nad nami.[1]

NPC oferujący zadania[edytuj | edytuj kod]

Trenerzy profesji[edytuj | edytuj kod]

Kupcy[edytuj | edytuj kod]

Połączenia[edytuj | edytuj kod]

Połączenia z Osadą Rut'theran.

Teleport[edytuj | edytuj kod]

Alliance 15.png Darnassus, Teldrassil

Loty[edytuj | edytuj kod]

Alliance 15.png Darnassus, Teldrassil
Alliance 15.png Lor'danel, Darkshore
Alliance 15.png Exodar, Azuremyst Isle

Statki[edytuj | edytuj kod]

Alliance 15.png Valaar's Berth, Azuremyst Isle (zachodni pomost)
Alliance 15.png Stormwind Harbour, Elwynn Forest (południowy pomost)

W Kataklizmie[edytuj | edytuj kod]

Cataclysm Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Cataclysm.

W World of Warcraft: Cataclysm, Osada Rut'theran została oddzielona od trzonu Teldrassilu i osunęła się o kilkaset yardów na południe w stronę Veiled Sea. Większość struktur, które zostały zniszczone podczas kataklizmu zostały odbudowane, ale inne, jak np. promenada prowadząca do dawnego mistrza lotów pozostała w ruinie. W wyniku zniszczonego Auberdine, wioska rozszerzyła swoje działania jako punkt portowy, składająca się z trzech doków w kszytałcie litery T.

Mistrz lotów został przeniesiony bezpośrednio na wschód od portalu prowadzącego do Darnassus, i teraz oferuje loty do Lor'danel (dawnego Auberdine).

Wideo[edytuj | edytuj kod]

Darnassus_HD_-_World_of_Warcraft_Cataclysm

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]