World of Warcraft Wiki
Advertisement
World of Warcraft Wiki

Dimensius Wszechpożeracz, jedyny z Władców Pustki z jakim Azerothianie mieli do czynienia.

Władcy Pustki (ang. Void Lords) - tajemnicza, ale i potężna rasa istot, które według wielu badań są stworzone z czystej energii Pustki, stojąc przez to w opozycji do Światła. Są głównymi twórcami Starych Bóstw, wrogami naaru i wszystkiego co żywe, a także stworzyli wiele ras jakie z czasem dołączyło do Płonącego Legionu. Ich jedynym celem najwyraźniej jest pożarcie wszelkiej dostępnej materii we wszechświecie. Sprawcy spaczenia Sargerasa, a przez to w pewnym sensie również główni antagoniści całego świata Warcrafta.

Charakterystyka[]

Ich wizerunek jest nieznany, ponieważ nie są zdolni egzystować w naszym świecie. Jeśli jednak by chcieli, musieliby pochłonąć niewyobrażalne dla śmiertelników ilości energii, a i najpotężniejsi nie mogą objawić się w rzeczywistości dłużej niż godzinę. Przypuszcza się, że są przeciwieństwem naaru - podczas gdy Ci są stworzeni ze światła Władcy Pustki są istotami czystej Pustki, a przez to doszczętnie spaczonymi od chwili swych narodzin. Na swoich usługach mają wiele istot stworzonych z Pustki, jak również i wiele innych kreatur. Y'Shaarj, N'Zoth, C'Thun, Yogg-Saron... to wszystko nic w porównaniu z Władcami. Nie wiadomo czy wiedzą o Azeroth i o tym, że tenże świat oparł się siłom Starych Bóstw, Pladze czy nawet Płonącemu Legionowi.

Spekulacje[]

Questionmark-medium.png Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Wiele wskazuje na to, że Władcy Pustki są bytami wiecznymi, połączonymi z Wypaczoną Otchłanią. Jeżeli Wędrowcy Pustki w jakimś stopniu przypominają swoich panów to oznacza, że może ich nie tykać taka broń jak zwykłe miecze czy strzały, a jedynie zaklęcia i magiczny oręż. Nieznany też jest ich stosunek wobec Azeroth, choć z racji faktu że są autorami wypaczenia Sargerasa oraz stworzenia Starych Bóstw mogą wiedzieć o świecie i coś knuć wobec niego. Cokolwiek to jednak jest na pewno nie jest niczym dobrym.

Ciekawostki[]

  • Biorąc pod uwagę jaką siłą dysponują Władcy Pustki można uznać ich za największe zagrożenie dla mieszkańców Azeroth, gdyż ich moc przekracza tą należącą do Mrocznego Tytana nawet kilkukrotnie. Tym samym figurują jako największy przeciwnik ras śmiertelnych, z jakimi przyszłoby walczyć rasom Przymierza i Hordy.
  • Przypuszczano iż Nadzorca jest jednym z nich, jednak Blizzard zaprzeczył temu, mówiąc że jest przedstawicielem nowej, nieznanej dotąd rasy, którą określono jako "władcy śmierci" i ujawniając że Nadzorca jest przedstawicielem nowego gatunku.
Advertisement