FANDOM

Trollstammbaum

Pochodzenie elfów i trolli to teoria według której nocne elfy pochodzą od trolli. Przez długi czas było to jedynie przypuszczenie nie potwierdzone przez Blizzarda. Jedyną wskazówką było stwierdzenie, że nocne elfy wywodzą się z "prymitywnego plemienia nocnych humanoidów", którzy prowadzili koczowniczy tryb życia. Nocne elfy i trolle mają wiele podobnych cech fizycznych, dlatego część fanów uznała, iż tym dzikim plemieniem były właśnie trolle (lub jacyś ich przodkowie).

Informacją która mogła potwierdzić tę teorię był dostępny w grze tekst "Bliźniacze Imperia", w którym można przeczytać:

(...) starożytne teksty wspominają o niewielkiej grupie trolli, która odłączyła się od Imperium Amani i założyła własną kolonię w sercu mrocznego kontynentu.

Tam, ci dzielni osadnicy odkryli kosmiczną Studnię Wieczności, która przemieniła ich w istoty o potężnej mocy. Niektóre legendy sugerują, iż ci trollowi odkrywcy stali się pierwszymi nocnymi elfami, ale ta teoria nie została potwierdzona.

W numerze piątym World of Warcraft: The Magazine teoria ta została wreszcie potwierdzona. Freya, Cenarius i Trybunał Wieków oznajmiają Brannowi Bronzebeardowi, iż faktycznie nocne elfy to przekształcone pod wpływem magii mroczne trolle.

Zobacz równieżEdytuj