FANDOM

Tiffin
Tiffina w komiksie.
Tiffina Ellerian-Wrynn
Tytuł Królowa Wichrogrodu
Płeć Kobieta
Rasa Człowiek
Reakcja Przymierze Horda
Przynależność Królestwo Wichrogrodu
Dynastia Wrynnów
Przymierze
Stanowisko Królowa Wichrogrodu
Lokacja Pochowana na Cmentarzu miejskim w Wichrogrodzie
Status Zmarła
Rodzina Llane (teść)
Varian (mąż)
Anduin (syn)

Tiffin Wrynn (nazwisko panieńskie-Ellerian) była żoną króla Stormwind Variana Wrynna i matką następcy tronu Anduina. Małżeństwo Variana i Tiffin zostało zaplanowane przez ich rodziców gdyż rodzice Tiffin pochodzili z szlacheckiego rodu z Westfall.

Spokojna i opanowana królowa często łagodziła gniew porywczego Variana i studziła jego emocje zaś on wpajał jej zdolności polityczne i najważniejsze zasady etykiety. Dla ludu Tiffin zawsze była ukochaną władczynią i to ona przeznaczyła najwięcej majątku, aby zapłacić glidii Kamieniarzy za odbudowę Stormwind.

W wyniku buntu tej samej gildii Tiffin została brutalnie zamordowana. Lud Stormwind okrył się żałobą, a Varian wpadł w depresję, z której jednak udało mu się wydostać. Pozostawiła po sobie następcę tronu małego księcia Anduina. Po pompatycznych uroczystościach pogrzebowych w Stormwind ciało Tiffin zostało wyniesione z katedry i złożone w grobie na Cmentarzu miejskim Stormwind.

Epitafium

Epitafium na grobie Tiffin na cmentarzu w Stormwind

Napis na epitafium grobowym TiffinEdytuj

Tiffin Ellerian Wrynn

Królowa Stormwind. Czysta i Sprawiedliwa. Inteligentna, bystra i zawsze uśmiechnięta. Niech Światłość raduje się ciepłem Twej obecności. Tak jak nasz świat staje się zimny w Twojej nieobecności.

Galeria
Edytuj