ThrallmarThumb
Widok na Thrallmar z lotu ptaka.
Thrallmar
Podstawowe dane
Lokacja Półwysep Piekielnego Ognia
Typ Kolonia
Rasy IconSmall Orc MaleIconSmall Orc Female Orkowie
IconSmall Troll MaleIconSmall Troll Female Trolle
IconSmall Tauren MaleIconSmall Tauren Female Taureni
IconSmall Undead MaleIconSmall Undead Female Opuszczeni
IconSmall BloodElf MaleIconSmall BloodElf Female Krwawe elfy
Znani mieszkańcy Kwatermistrz Urgonn
Język Orczy
Zandali
Mowa Rynsztokowa
Thalassiański
Taur-ahe
Religia Szamanizm
Kult Zapomnianego Cienia
Voodoo
Światłość
Data założenia 26 ADP
Status Aktywna
Administracja
Rząd junta wojskowa
Przynależność Horda
Przywódca Nazgrel
Organizacje Thrallmar
Nauczyciele i handel
Karczma Karczma w Thrallmarze
Stajnia Buda w Thrallmarze
Kuźnia Kuźnia w Thrallmarze
Nauczyciele profesji Rohok (kowalstwo)
Moorutu (skórowanie)
Barley (jeździectwo)
Loty Horde 15 Strażnica Sokoła
Horde 15 Posterunek Łamacza Kręgosłupów
Horde 15 Przyczółek Łamaczy Kamieni
Neutral 15 Schody Przeznaczenia

Thrallmar to miasto Hordy założone na Półwyspie Piekielnego Ognia([53, 39]) w Zaświecie. Zostało założone przez obecnego przywódcę Nazgrela, dowódcę straży Thralla, jako okazja do zdobycia zasobów i przyzwoitej kontroli nad tym co dzieje się w tej opanowanej przez demony krainie. Mieszkańcy miasta tworzą własną frakcję; reputację zdobywa się poprzez wykonywanie zadań dla nich. Owe zadania głównie polegają na zabijaniu Fel orków w Cytadeli Piekielnego Ognia.

Podróże Edytuj

Trasy lotówEdytuj

Horde 15 Sokola Straż
Horde 15 Posterunek Łamacza Kręgosłupów
Horde 15 Twierdza Kruszygłaza
Neutral 15 Schody Przeznaczenia

ReputationEdytuj

Neutral Friendly Honored Revered Exalted Reputacja Uwagi
Powtarzalne
zadania
Horde 15 [60] Hellfire Fortifications (Horde) Neutral 15Quest 150 Zajmij 3 bazy
raz na 24 godziny
Instancje Hellfire Ramparts (Heroic) Trash: 2-5
Bossowie: 50 (x3)
Pełne wyczyszczenie 633 rep
Wersja heroiczna ~2,500 rep
Blood Furnace (Heroic) Trash: 1
Bossowie: 50 (x3)
Pełne wyczyszczenie ~750 rep
Wersja heroiczna ~2,700 rep
Shattered Halls Trash: 6-12
Bossowie: 120 (x3)
Pełne wyczyszczenie ~1,600 rep
Wersja heroiczna ~2,900 rep

Reputacja dla Thrallmaru do Honorowanego jest stosunkowo prosta do zdobycia. Nawet najprostsze zadania (te, które przenoszą Cię od jednego NPC do drugiego, na przykład) dają 75 punktów reputacji, podczas gdy te, które wymagają trochę wysiłku do ukończenia zwykle dają 250 punktów reputacji lub więcej. Niektóre zadania grupowe polegające na pokonaniu elity mogą dawać nawet 1000 punktów reputacji.

Jeśli wykonasz masę zadań dla Thrallmar zamiast szybko przenosić się do kolejnej strefy, możesz spodziewać się osiągnięcia statusu Honorowanego po 1 czy 2 zdobytych poziomach. Jednakże, kiedy osiągniesz Honorowany, trafiasz na ograniczenie, które można usunąć tylko po zdobyciu 68 poziomu, kiedy na nowo możesz zdobywać punkty reputacji w lochu Strzaskane Hale.

Od Neutralnego poprzez Przyjazny Edytuj

Reputacja ze stworzeń na Wałach Piekielnego Ognia i Krwawego Pieca zatrzymuje się na 5999/6000 Przyjazny, jeden punkt od Honorowany. Jedną opcją jest grindowanie stworzeń na Wałach bądź w Krwawym Piecu do 5999/6000, przed wykonaniem jakiegokolwiek zadania dla Thrallmar na zewnątrz instancji, jako że te dalej dają reputację, aż do Wywyższonego.

Ponadto, stworzenia poziomu 63 na zewnątrz Cytadeli Piekielnego Ognia (na ścieżce) oraz Nekrolici Krwawego Widma w Zeth'gor dają Ci 5 punktów reputacji za każdego, ale nie poza Przyjazny.

Od Przyjazny poprzez Honorowany Edytuj

Gracze, którzy lubią PvP mogą zdobywać reputację przez Honorowany dzięki dziennym zadaniom Neutral 15QuestFortyfikacje Piekielnego Ognia. Dają one 150 punktów reputacji za każde wykonanie oraz trzy Znaki Thrallmaru, które mogą być wykorzystane do kupienia przedmiotów PvP od kwatermistrzów w Thrallmarze oraz pobliskim Zabra'jin w Zangarmarshu. By zacząć to zadanie gracz potrzebuje wykonać dwa wymagane wcześniej zadania. Z wejściem aktualizacji 2.1 to zadanie może być wykonane raz na 24 godziny.

Od Honorowany do Czczony i WywyższonyEdytuj

Od tego punktu, zdobywanie reputacji przez Wywyższony wymaga jednej z dwóch rzeczy:

  • Dostępu do Strzaskanych Hal, jednego ze skrzydeł Cytadeli Piekielnego Ognia, która wymaga poziomu 68 i przynajmniej jednej osoby z grupy, która wykonała zadania potrzebne do zdobycia klucza, potrzebnego do otwarcia wejścia.
  • Robienia Heroicznych wersji lochów Cytadeli Piekielnego Ognia, które zwykle wymagają dobrych przedmiotów oraz poziomu 70.

Oba te punkty pozwolą zdobywać Ci reputację do osiągnięcia statusu Wywyższonego. Pełne wyczyszczenie Strzaskanych Hal zapewnia około 1700 punktów reputacji, trash generalnie daje 6 do 12 punktów za każde stworzenie, do 150 punktów za bossa. Heroiczny trash daje 15-25 punktów, z jeszcze więcej wartymi bossami.

Możesz także kontynuować wykonywanie dziennych zadań dla 150 punktów reputacji każdorazowo. Będąc na poziomie 70 znak zadań u NPC w Thrallmarze zmienia się na szary, jednak dalej można je wykonywać dla reputacji.

Maksymalizowanie zysków ze Strzaskanych Hal Edytuj

Używanie Korzyści Thrallmarskiej, którą można kupić za pięć Znaków Thrallmaru może zmniejszyć wymaganą liczbę przejść Strzaskanych Hal. Skonsumowanie jednej w momencie gdy Wielki Czarnoksiężnik Nethekurse ma zginąć pozwoli na przyzwoitą prędkość grupy do przejścia do ostatniego bossa z aktywnym wzmocnieniem. Wykonanie tego pozwala na zdobycie 3000 punmktów reputacji na przejście jeśli zabije się cały trash bez wipe'a.

Powtarzalne zadania Edytuj

Fortyfikacje Piekielnego Ognia to dzienne zadanie PvP oferowane przez Bitewnego Heralda Blackeye w Thrallmarze:

  • Dostępne na poziomie 58 jeśli jesteś przynajmniej Neutralny z Thrallmarem. Musisz wykonać ciąg zadań w Wąwozie Felspark zanim będziesz mógł spotkać się z Dowódcą To'arch. Po wykonaniu zadania, w którym spotykasz To'archa, możesz zobaczyć Blackeye'a i przyjąć zadanie Fortyfikacje Piekielnego Ognia.
  • Daje 150 punktów reputacji, powtarzalne co każde 24 godziny 80Silver, 1650 XP (4950 XP na poziomie 60), oraz 3x Znak Thrallmaru za oddanie.
  • Cel: Zajmij Przyczółek, Stadion i Złamane Wzgórze, trzy fortyfikacje otaczające Cytadelę Piekielnego Ognia.

Grindowanie reputacji Edytuj

Zabijanie fel orków Strzaskanej Dłoni wokół Cytadeli daje 5 punktów reputacji za zabicie do 2999 z 3000 na statusie Neutralny. Później, wykonuj instancje (Wały Piekielnego Ognia/Krwawy Piec) do 5999/6000 na statusie Przyjazny. Powtarzaj Fortyfikacje Piekielnego Ognia do 6000/12000(576 oddań. *Zobacz uwagi powyżej) (ta metoda nie działa w związku z aktualizacją 2.1), a wtedy oddaj wszystkie zadania, jakie wykonałeś, a także te nowo odblokowane. Wszystkie zadania na Półwyspie Piekielnego Ognia dają łącznie około 10,000 punktów reputacji.

  • Wały Piekielnego Ognia: elitarne stworzenia nagradzają 5 punktami, zwykłe 2 za każde, bossowie po 50 punktów. Zatrzymuje się przy 5999 z 6000 statusie Przyjazny.
  • Krwawy Piec: elitarne stworzenia nagradzają 5 punktami, zwykłe tylko jednym za każde, bossowie po 50 punktów. Zatrzymuje się przy 5999 z 6000 statusie Przyjazny.
  • Kwatermistrz Urgronn <Thrallmar Quartermaster> to NPC 62 poziomu, będący sprzedawcą w Thrallmarze. Oferuje kilka wartościowych receptur.

Lokacje i NPCEdytuj

Karczma ThrallmarskaEdytuj

Thrallmarska Karczma posiada na zewnątrz skrzynkę pocztową; jest tu też kilku sprzedawców oraz trenerów profesji:

Plac miejskiEdytuj

Thrallmarska TwierdzaEdytuj

StajnieEdytuj

KuźniaEdytuj

  • IconSmall Orc Male Horde 15 Rohok <Master Blacksmithing Trainer>

Wieża alchemicznaEdytuj

Thrallmarska KopalniaEdytuj

Na zewnątrz muruEdytuj

W mieście stacjonuje 70 Thrallmar Grunts, Strzelców oraz Bat Rider Guards sprawujących pieczę nad nim.

Jest tu także 12 peonów wykonujących różne zadania jak praca u kowala, naprawa wozów i katapult.

Linki zewnętrzne Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.