FANDOM

Jeśli szukasz starcia z nim w Ulduar, zobacz Thorim (taktyki).
Thorim standing
Thorim
Tytuł The Stormlord, Lord of Thunder
Płeć Mężczyzna
Rasa Tytaniczny strażnik
Reakcja Przymierze Horda
Lokacja Różne lokacje
Status Żyje
Rodzina Loken (brat)
Sif (żona)
Instancja Ulduar

Thorim to jeden ze Strażników. Został zdradzony przez swojego brata Lokena, w wyniku intrygi, mającej na celu uwolnienie Yogg-Sarona.

Thorim pojawia się w grze jako część długiego łańcucha zadań w Burzowych Szczytach oraz jako wróg w Ulduar. Po pokonaniu go w starciu, towarzyszy graczom podczas walki z Yogg-Saronem.

BiografiaEdytuj

Thorim służył tytanom jako strażnik Ulduar i Tarasu Twórców oraz strzegąc pokoju pomiędzy rasami lodu.

Jego brat Loken, po zdradzie Panteonu, zamordował jego żonę Sif, zrzucając winę na lodowych gigantów i ich króla. Thorim w szale zaatakował swoich ukochanych sprzymierzeńców, a następnie popadł w wieloletnie odrętwienie w Świątyni Burz.

Wiele lat później Thorim poznał prawdę. Z pomocą graczy i Synów Hodira, odzyskał swój młot i pancerz, a następnie wydał wojnę zdradzieckiemu bratu. Okazało się jednak, że wszystko to zostało z góry zaplanowane przez Lokena, by wywabić Thorima z bezpiecznej Świątyni. Thorim i jego proto-smok, Veranus, zostali schwytani.

UlduarEdytuj

Thorim Ulduar

Thorim w Ulduar.

Loken zabrał Thorima do Ulduar, razem z jego proto-smokiem Veranus (przemienionym w monstrum Razorscale), gdzie został objęty wpływem Yogg-Sarona. Pokonanie go przełamuje zaklęcie Starego Boga, a Thorim zgadza się pomóc poszukiwaczom przygód w finałowej walce, zapewniając:

  • Spell lightning lightningbolt01  Fury of the Storm — Zwiększa poziom życia o 20%.
  • Spell shaman staticshock  Titanic Storm — Periodycznie zabija osłabione nieśmiertelne istoty (to jedyna metoda zabicia Nieśmiertelnych Strażników w Fazie 3).

LokacjeEdytuj

Notable appearances
Lokacja Poziom Życie
Storm Peaks  ?? 13,481
Ulduar  ?? 14,433,075

ZadaniaEdytuj

Cytaty Edytuj

Świątynia BurzEdytuj

Powitania
  • Co sprowadza cię do Świątyni Burz?
  • Jestem Thorim, Pan Grzmotu!
  • Witaj, mała istoto!
  • Ulduar jest stracony, moja ukochana zabita; co jeszcze mnie tu trzyma?
  • Co robisz w górach?
Poirytowany
  • Ześlesz na siebie GRZMOT!
  • ZMIAŻDŻĘ cię!
  • ODEJDŹ!
  • Nie mam czasu na gry!
  • Irytujący mały komar!
Pożegnania
  • Niech prowadzi cię piorun.
  • Strzeż się powrotu Panteonu.
  • Zadowolenie z siebie przynosi zgubę, podróżniku.
  • Żegnaj.

CiekawostkiEdytuj

  • Mjordin Combatant czasem klnie mówiąc "na brodę Thorima". Przed patchem 3.1, Thorim miał taki sam model jak zmrożeni vrykule. Co ciekawe, cytat ten wciąż jest wypowiadany przez uczestniczki turnieju, pomimo tego, że nowy model Thorima nie ma brody.
  • Głos Thorimowi podkłada Jamieson Price.
  • Jego imię, tytuł i lokacja, nawiązują do nordyckiego boga Thora. Młot (Krolmir) nazuje na młocie Thora (Mjolnir), a jego żona również miała na imię Sif. Podczas starcia w Ulduar, na arenie pojawia się Jormungar Behemoth, jako prawdopodobne nawiązanie do zabójcy Thora podczas Ragnarok: Jörmungandra (którego Thor również zabija).

GaleriaEdytuj

Zmiany w uaktualnieniachEdytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Temple of Storms
Neutral 15Quest
Thunderfall
Neutral 15Quest
Terrace of the Makers
Neutral 15Quest
Temple of Wisdom
Neutral 15Quest