FANDOM

Thassarian TCG
Thassarian na kanonierce Łamacz Niebios.
Thassarian
Płeć Mężczyzna
Rasa Człowiek
Poziom 110
Klasa Rycerz Śmierci
Zdrowie 4157068
Reakcja Przymierze Horda
Przynależność Przymierze Lordaeronu (dawniej)
Pierwszy Legion (dawniej)
Plaga (dawniej)
Rycerze Śmierci Acherusa (dawniej)
Przymierze
Królestwo Lordaeronu (dawniej)
Królestwo Wichrogrodu
Ekspedycja Odwagi
Rycerze Hebanowego Ostrza
Stanowisko Czempion Hebanowego Ostrza
Generał Przymierza
Rycerz Śmierci Króla Lisza (dawniej)
Lokacja Acherus
Borealna Tundra
Zachodnie Ziemie Plagi
Andorhal (dawniej)
Status Aktywny (Nieumarły)
Rodzina Killoren (ojciec)[1]
Vivian (matka)[1]
Leryssa (siostra)
Mentorzy Sierżant Yuval
Arthas Menethil (dowódca, dawniej)
Król Lisz (przywódca, dawniej)
Kompani Lurid (sługa)
Koltira Deathweaver (przyjaciel)
Zwierzak Dusk (rumak)
Dubbing Frank Welker (Wrath-Logo-Small-Legion-Logo-Small)
Todd Stone (od Legion-Logo-Small)

Thassarian był pierwszym rycerzem śmierci, który wyrwał się spod władzy Króla Lisza i dołączył do Przymierza.

Biografia Edytuj

Thassarian był żołnierzem Lordaeronu podczas trzeciej wojny. Wyruszył za Arthasem do Northrend ścigając Mal'Ganisa. Kiedy Arthas i Falric zaginęli wyruszył szukać ich w pojedynkę. Odkrył grotę ostrza mrozu, gdzie odnalazł Falrica. Falric zmieniony w rycerza śmierci przez Arthasa, zabił Thassariana, skazując go tym samym na "żywot" rycerza śmierci.

Thassarian wrócił do Lordaeronu z Arthasem i brał udział w masakrze mieszczan. Arthas zmusił go do zabicia własnej matki, Vivian, w dowód lojalności. To tragiczne wydarzenie wciąż go prześladowało i było prawdopodobnie jedynym co zostało z jego człowieczeństwa.

Podczas ataku Arthasa na Quel'Thalas, Thassarian spotkał wysokie elfy: Koltira i jego brata Faltora w An'owyn, skąd zdobyć miał księżycowy kryształ, niezbędny do otworzenia drugiej księżycowej bramy i kontynuacji natarcia. Thassarian prawie zabił Faltora, powstrzymało go jednak wspomnienie matki okazując litość elfowi. Thassarian wrócił do Arthasa wraz ze zdobytym kryształem. Koltira później skonfrontował się z Thassarianem i zapytał go dlaczego nie zabił jego brata, próbując przekonać go do uwolnienia się z pod kontroli Arthasa. Ta próba zawiodła, a Thassarian zabił Koltira, który powrócił do "życia" jako kolejny rycerz śmierci. Koltira i Thassarian zaprzyjaźnili się i przyjaźnią się po dziś dzień.

Lata później, Król Lisz rozkazał swoim rycerzom śmierci pod przewodnictwem Dariona Mograine'a atak na kaplicę nadziei światła z pomocą nekropolii Archeus, celem wskrzeszenia spoczywających pod nią żołnierzy przymierza i wzmocnienia szeregów plagi. Atak na kaplicę skończył się klęską rycerzy śmierci. Wiele rodzin rycerzy śmierci było pogrzebanych pod kaplicą nadziei światła, duchy ich krewnych powstały by przekonać ich do złożenia broni. Duch ojca przekonał Thassariana by ustąpił. Darion Mograine ogłosił niezależność Rycerzy Hebanowego Ostrza.

Thassarian spotkał się z Królem Varianem by ten uznał Rycerzy Hebanowego Ostrza za sojuszników i przywrócił upadłych bohaterów w szeregi przymierza.

ReferencjeEdytuj