FANDOM

Thargascomic
Thagras w World of Warcraft: The Comic
Thargas Anvilmar
Tytuł Obrońca Przęsła Thandola
Płeć Mężczyzna
Rasa Krasnolud
Poziom 25
Klasa Wojownik
Zdrowie 788
Reakcja Przymierze Horda
Przynależność Przymierze
Ironforge
Stanowisko Bohater Ironforge
Lokacja Dun Modr
Mokradła
Status Żyje
Rodzina Hjalmar (brat)
Modimus (przodek)

Thargas Anvilmar to krasnolud z Ironforge, poddany króla Magniego Miedziobrodego i młodszy brat Hjalmara Anvilmara, który walczył ramię w ramię z królem Varianem Wrynnem.

Anvilmar pojawił się w zestawie figurek World of Warcraft: Series 1 wydanym przez DC Unlimited, gdzie nosi Zbroję Niszczyciela.

BiografiaEdytuj

World of Warcraft: The ComicEdytuj

Thargas Anvilmar został wysłany przez króla Magniego Bronzebearda, by spotkać się z Varianem "Lo'Goshem" Wrynnem, Valeerą Sanguinar i Brollem Bearmantle w Porcie Menethil i odeskortować ich do Ironforge. Gdy Varian, Valeera i Broll zeszli z pokładu okrętu płynącego z Kalimdoru, Thargas podążył za nimi do karczmy, gdzie rozprawili się z bandą Bractwa Defiasów. Później opowiedział Varianowi i jego przyjaciołom o innym "Królu Varianie", który powrócił do Stormwind.

Gdy drużyna wyruszyła do Ironforge, została zaatakowana przez grupę krasnoludów Ciemnego Żelaza. Gdy bohaterowie ją rozbili, przywódca bandy, Gunnar Flyntrock, powiedział Thargasowi, że jego brat, Hjalmar Anvilmar, został schwytany przez krasnoludy Ciemnego Żelaza z Przęsła Thandol. Drużyna zdecydowała się wyruszyć na ratunek.

Gdy dotarli do przeprawy, odnaleźli Hjalmara skrępowanego przez bandę krasnoludów pod przywództwem Balgarasa Plugawego. Wódz grupy miał zamiar w okrutny sposób rozprawić się z wrogim krasnoludem poprzez roztopienie nad jego głową Hełmu Anvilmarów i zalanie twarzy Hjalmara płynnym metalem. Thargas jednak zdążył odciąć dłoń Balgarasa, zanim ten zdążył rzucić zaklęcie i tym samym uwolnił brata. Jednak krasnolud Ciemnego Żelaza zdrową ręką zdążył jeszcze podpalić lont jednego z wielu materiałów wybuchowych zgromadzonych na moście. Hjalmar rzucił się do przodu, by osłonić brata przed pewną śmiercią, samemu odnosząc śmiertelne rany od eksplozji. Przed śmiercią zdążył jednak przekazać Thargasowi Hełm Anvilmarów i powierzyć mu zadanie ochrony Przęsła Thandol. W imię poległego brata Thargas zabił wielu krasnoludów Ciemnego Żelaza i pomógł ocalić przeprawę przed wysadzeniem w powietrze.

Krótko potem Thargas dołączył do grupy Variana i pomógł mu wygnać Onyxię ze Stormwind i zaatakować jej Leże. Gdy smoczyca padła martwa, Thargas powrócił do Wschodnich Królestwe razem z żołnierzami ze Stormwind, by móc uporządkować sprawy związane ze zgonem brata oraz podziałem dziedzictwa. Varian serdecznie podziękował krasnoludowi za pomoc i zapewnił o swej przyjaźni oraz wsparciu całego Stormwind.

WolfheartEdytuj

Thargas wraz z członkami Rady Trzech Młotów wziął udział w szczycie Przymierza, które zakończyło się przyjęciem Gilneas do organizacji. Thargas występował tam jako reprezentant klanu Miedziobrodych.

CataclysmEdytuj

Thargas pojawia się w World of Warcraft: Cataclysm jako NPC oferujący Zadania, wysyłający poszukiwaczy przygód do obrony Przęsła Thandol i odbicia Dun Modr. Początkowo można go znaleźć na rubieżach miasteczka, gotowego do walki i stojącego na trupach licznych zabitych Strzelców Półmroku.

ZadaniaEdytuj

ThargasWoW

Thargas Anvilmar w World of Warcraft

Thargas Anvilmar jest zaangażowany w następujące zadania:

Jaina Proudmoore: Wichry WojnyEdytuj

Thargas był obecny podczas spotkania Variana z pozostałymi przywódcami lub ambasadorami Przymierza, podczas którego debatowano nad najlepszym sposobem przełamania blokady Hordy wokół Kalimdoru.

SpekulacjeEdytuj

GaleriaEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

Wetlands The Battle of Thandol Span