FANDOM

Blizz construction sign Ten artykuł znajduje się obecnie w fazie pisania. Poczekaj aż autor skończy prace nad nim.
Talanji
Talanji
Tytuł Królowa Zandalar
Płeć Kobieta
Rasa Zandalariański troll
Klasa Kapłan
Reakcja Przymierze Horda
Przynależność Imperium Zandalari, Ekspedycja Talanji
Stanowisko Królowa Imperium Zandalari
Lokacja Dazar'alor, Zuldazar
Status Żyje
Rodzina Rastakhan (ojciec)
Tezlekhan (prapradziadek)
Kompani Tze'na (raptor)

Talanji to królowa Zandalari, córka Rastakhana. Jest również kapłanką loa Rezana.

Biografia Edytuj

Battle for Azeroth Edytuj

BfA-Logo-Small Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Battle for Azeroth.
Bohater Hordy, wraz z elitą wojowników wysłanych przez Sylvanas odbijają księżniczkę Talanji i Proroka Zula z Stockades, pozostawiając za sobą pożar w mieście. Są ścigani przez flotę Stormwind, jednak korzystając z pomocy Rezana udaje im się dotrzeć do Zandalaru. Talanji pomaga bohaterom Hordy uzyskać zaufanie Rastakhana, a także wykorzystać ich pomoc w uratowaniu jej ludu.

Nazmir Edytuj

Organizuje ekspedycję na bagno Nazmir w celu pokonania zagrożenia ze strony Krwawych Trolli. Sprawy jednak komplikują się, więc Talanji zabiega o pomoc loa zamieszkujących Nazmir. Są to Torga, wielki i mądry żółw, Hir'eek, władca nietoperzy, Krag'wa Olbrzymi, loa żab oraz potężny Bwonsamdi, loa śmierci.

Poszukiwacz przygód dociera do jednej z wiosek Krwawych trolli, gdzie okazuje się, że Hir'eek został spaczony przez G'huuna, istotę, którą czczą Krwawe trolle. Udaje się jednak zabić loa nietoperzy.

Bohater Hordy zyskuje wsparcie Bwonsamdiego poprzez pomaganie mu w oczyszczeniu Nekropolii z Krwawych trolli.

Udaje się uzyskać pomoc Tortollan, pielgrzymów chcących odwiedzić Torgę, by posłuchać jego legendarnych opowieści. Po dotarciu na miejsce okazuje się jednak, że Torga został bestialsko zamordowany przez Krwawe trolle. Bwonsamdi przywołuje jego duszę w zamian za duszę Hir'eeka, po czym udaje się odepchnąć Krwawe trolle.

Krag'wa utrzymuje się i walczy przeciwko wrogom, w końcu udaje mu się odeprzeć atak i wraz z pomocą bohaterów Hordy i innych Loa, a także sił Talanji oraz nowo pozyskanego sojusznika, Strażnika Tytanów udaje im się pokonać Ateenę, przywódczynię Krwawych trolli i pokonać zagrożenie czające się w głębi Nazmir.

Talanji odkrywa jednak straszną prawdę. G'huun stanowi ogromne niebezpieczeństwo, jednak jest zamknięty w więzieniu tytanów. Problem w tym, że utrzymujące go trzy pieczęcie słabną. Pierwsza została zniszczona dawno temu przez Mythraxa w Vol'dun, druga uszkodzona przez Kataklizm, w Nazmir. Trzecia stanowi centrum Dazar'alor, stolicy Zandalari.

Scenariusz "Zandalar Forever" Edytuj

Talanji śpieszy do miasta, organizując siły mieszczan i strażników odpiera wielu wrogów. Po pokonaniu Zula zapanowuje pokój w Dazar'alor, jednak Talanji związana jest z Bwonsamdim na mocy umowy zawartej między loa śmierci, a Rastakhanem. Ponadto ostatnia pieczęć została strzaskana przez Mythraxa, a G'huun został uwolniony.