FANDOM

Tagar Spinebreaker
Tagar Spinebreaker
Płeć Mężczyzna
Rasa Piekielny ork
Poziom 61
Klasa Wojownik
Przynależność Klan Przeżuwaczy Kości, Stara Horda, Piekielna Horda, Siły Illidana
Stanowisko Wódz klanu Przeżuwaczy Kości
Lokacja Półwysep Piekielnego Ognia
Status Możliwy do zabicia
Rodzina Krun (prawdopodobnie)

Tagar Spinebreaker jest wodzem kanibalistycznego klanu Przeżuwaczy Kości.

BiografiaEdytuj

Doszedł do władzy wkrótce przed inwazją na Draenor po tym, jak Grom Hellscream zabił jego byłego wodza, Hurkana Skullsplintera dla zdobycia Czaszki Gul'dana[1]. Nie wiadomo czy był następnym w kolejce do przejęcia przywództwa, czy po prostu wykorzystał okazję. Tagar ubiera się w szczątki wrogów, których nie dał rady pożreć. Jego pas przyozdobiony jest kręgosłupami orków i karwaszami wyciętymi z kawałków kręgosłupa ogra. Tagar jest bezwzględny i krwiożerczy, ponad wszystko pragnie rzucić się w wir walki. Przeżuwacze Kości pozostali w Draenorze podczas Pierwszego Przejścia, lecz gdy nieuchronnie zbliżało się Drugie Przejście, klan został przywołany na linię frontu i użyty przeciwko Sojuszowi. Tagar Spinebreaker osobiście towarzyszył Fenrisowi Łowcy podczas wyprawy do Grobowca Sargerasa, gdzie zdobył dla Ner'zhula Inkrustowane Berło Sargerasa.

World of Warcraft: The Burning CrusadeEdytuj

Tagar Spinebreaker jest teraz piekielnym orkiem i wciąż przewodzi swojemu klanowi. Można go znaleźć w pobliżu Ścieżki Chwały na Półwyspie Piekielnego Ognia, gdzie przebywa wraz z ocalałymi wojownikami z klanu.

Całkiem przwdopodobne jest, że jest spokrewnoiny z Krunem Spinebreakerem, duchem który jest widoczny podczas misji Przymierza Alliance 15 [63] The Seer's Relic.

Za KulisamiEdytuj

W orginalnym podręczniku do gry Warcraft II: Beyond the Dark Portal , Tagar jest uznawany za wodza klanu Przeżuwaczy Kości. W książce Beyond the Dark Portal wymieniany jest jako następca Hurkana Skullsplintera.

UwagiEdytuj

  • Można go wystraszyć lub spętać, nie ma większego łupu i raczej nie jest wart zawracania głowy.
  • Ma 2 specjalne ruchy : Spine Break, który ogłusza na 8 sekund oraz Whirlwind Knockback, który zadaje normalne obrażenia plus 30 dla pobliskich przeciwników oraz odrzuca ich.

OdnośnikiEdytuj

GaleriaEdytuj

Linki ZewnętrzneEdytuj

Stanowisko:
Wódz klanu Przeżuwaczy Kości
Następca:
Nieobsadzone