FANDOM

Scarlet Enclave Graphic
Ekran ładujący instancję
Szkarłatna Enklawa
Klasyfikacja
Wymagany poziom 1-20
Kontynent Wschodnie Królestwa
(Lordaeron)
Planeta Azeroth
Status Neutralny
Forma krainy strefa
Geografia
Typ południowo-wschodnia część Wschodnich Ziem Plagi
Zasoby saronit
Klimat umiarkowany chłodny
Dominujący krajobraz wyżyny górskie
Roślinność iglasta
Fauna wilki
pająki
Import zwłoki
kultyści
Eksport nieumarli
Społeczeństwo i inne
Stolica Dłoń Tyra (9000)
Osady Nowy Avalon
Acherus: Hebanowa Twierdza
Havenshire
Kaplica Światła Nadziei
Populacja 10000
Rasy IconSmall Human MaleIconSmall Human Female Ludzie
IconSmall Lich MaleIconSmall AbominationIconSmall BansheeIconSmall GhoulIconSmall Skeleton Plaga
Ustrój polityczny stratokracja
Władca Wysoki Generał Brigitte Abbendis
Język Język Śmierci
Mowa Rynsztokowa
Wspólny (w tym Niższy Wspólny)
Przynależność Plaga
Wyznanie Król Lisz

Szkarłatna Enklawa (znana również jako Szkarłatne Ziemie) jest nazwą lokacji startowej rycerzy śmierci wprowadzoną w World of Warcraft: Wrath of the Lich King. Enklawa jest instancją znajdują są się w południowo-wschodnim rogu Wschodnich Ziem Plagi, której ziemie leżą za Dłonią Tyra. Obejmuje ona tereny wsi Nowy Avalon i Havenshire oraz niewielki obszar wokół Kaplicy Nadzei Światła. Rycerze śmierci rozpoczynają w nekropolii zwanej Acherus: Hebanowa Ostoja. Miasteczka Nowy Avalon i Havenshire, leżące poniżej, są nietknięte przez śmierć i rozkład, a zadaniem rycerza śmierci, początkowo pozostającego w służbie Króla Lisza, jest zniszczenie tych osad i udział w bitwie o Kaplicę Nadziei Światła, zanim będą mogli ruszyć do "normalnego" świata.

Szkarłatna Enklawa jest osobna dla każdej z frakcji: gracze Przymierza nie zobaczą tutaj członków Hordy i odwrotnie. Jednakże gdy rycerz śmierci ukończy instancję i wróci do normalnego świata, obie strony będą się na wzajem widziały (chociaż nie będą mogły ze sobą walczyć, gdyż Acherus posiada status sanktuarium). Cały region (z wyjątkiem Acherus, Wyrwy Śmierci, Dłoni Tyra i wszystkiego po zachodniej stronie gór pod Acherus) jest oznaczone na głównej mapie Wschodnich Ziem Plagi jako Ruiny Szkarłatnej Enklawy i są dostępne albo przez Dłoń Tyra albo przez jaskinię znajdującą się na Trującym Polu, przez którą przechodzi każdy rycerz śmierci, by dotrzeć na główne pole bitwy podczas zadania Neutral 15 [55] The Light of Dawn.

Główne miasta i punktyEdytuj

GaleriaEdytuj