FANDOM

Sukkuby to oszołamiająco piękne kobiety, będące żeńską grupą rasy sayaadów. Duże skrzydła nietoperza rozwijają się z ich pleców wypuszczając krótki gwałtowny wdech rozbijając bat sprzed swoich mlecznych ud. Tak jak wszystkie demony, uwielbiają nieść za sobą śmierć i pożogę. Wielu czarnoksiężników wybiera je na swoje towarzyszki, ponieważ są one znakomitymi manipulatorkami. Nierzadkie w sukkubach jest zakochiwanie się. To uczucie nie jest godne demona, ale sukkuby bardzo często są zazdrosne o kogoś, zwłaszcza jeśli się w kimś zakocha. Sukkuby zazwyczaj unikają bezpośredniej walki, woląc za to naturalny dar przekonywania aby zwabić ofiarę we własną przynętę a potem zabić, w otwartej walce sukkuby są dalekie od bezsilności. Sukkuby są zadziwiająco zręczne, zawsze próbując wykonać fintę lub oskrzydlić przeciwnika, stamtąd pozwalając wykonać atak w plecy.

Sayaady są gatunkiem skrzydlatych demonów, z których pochodzą sukkubusy. Są one bezgranicznie oddane Płonącemu Legionowi. Tak jak u Harpii i Shivarr - nie wiadomo nic na temat mężczyzn tejże rasy, których prawidłowo ma nazywać się Incubi. W książce Ostatni Strażnik jest wzmianka o Incubach.

JęzykiEdytuj

Jako że Sukkuby są w Płonącym Legionie, mówią w języku Eredun, a także często wspólnym. Język wspólny jest znany pośród większości ras.

Znane SukkubyEdytuj

ImieRolaStatusPole Magii
Combat 15 [61] IconSmall Succubus Lady Hederine Do zabicia UI-CharacterCreate-Classes Warlock Demoniczna
WC3RoC logo 16x32 IconSmall Succubus Mistress of Torment Stacjonuje w Czarnej Świątyni UmarłaUI-CharacterCreate-Classes Warlock Demoniczna
WC3RoC logo 16x32 IconSmall Succubus Sinstralis of the PainUwięziona w Arenie OutlandŻyje UI-CharacterCreate-Classes Warlock Demoniczna
Combat 15 [60] IconSmall Succubus Simone the Seductress Do zabicia UI-CharacterCreate-Classes WarlockDemoniczna
Combat 15 [56] IconSmall Succubus Rakaiah Do zabicia UI-CharacterCreate-Classes Warlock Demoniczna
IconSmall Succubus Królowa Bólu Królowa innych sukkubusów Żyje UI-CharacterCreate-Classes Warlock Demoniczna

GaleriaEdytuj

Szablon:Azeroth aliens