FANDOM

Silverenclave

Srebrna Enklawa

Srebrna Enklawa jest dzielnicą Dalaranu należącą do Przymierza. Jest to także kwatera główna dla Silver Covenant, grupy wysokich elfów negującej decyzję Kirin Tor o wpuszczeniu krwawych elfów do Dalaranu. Gdy tylko gracz hordy wejdzie do enklawy zostanie natychmiast teleportowany z niej przez strażników.

W dzielnicy znajdują się Hero's Call Board, nauczyciele klasowi wszystkich klas, skrzynka pocztowa oraz kwatermistrzowie sprzedający wiele cennych przedmiotów.

NPCEdytuj

Cała dzielnica jest patrolowana przez Silver Covenant Guardian Mage.

Class TrainerEdytuj

Justice Point QuartermasterEdytuj

Powitanie bohateraEdytuj

Ogródek piwnyEdytuj

PvP Battlegrounds SanctumEdytuj

PortaleEdytuj

Gdy dzielnica została wprowadzona, były w niej portale do wszystkich miast Przymierza, podobnych do portal do Wintergrasp gdy jest po kontrolą przymierza, oraz portale do wszystkich pól bitewnych PvP (chociaż są kategoryzowane jako portale to dawały tylko dostęp do okien dialogowych odpowiednich pól bitewnych).

CiekawostkiEdytuj

Gracze hordy mogą wejść do strefy w bańce paladyna i nie będą wtedy teleportowani na zewnątrz. Jest to tym spowodowane, że dzięki bańce strażnicy nie będą mogli wziąć Cię na cel. Bez bańki będziesz mógł zostać tam tak długo aż nie wejdziesz w inną strefę wewnątrz budynku. Jednak nie jest to zalecane, ponieważ możesz zostać ukarany przez Mistrzów Gry.

Jest także możliwe dla Rycerza śmierci, by użył swojej Armii w celu 'przeciążenia' teleportu, jednak trudno jest manewrować armią nawet przy stałym Ghoulu. Jest to sposób by dotrzeć tylko do Hero's Rest, w korytarzu prowadzącym do miastowych portali gracz będzie w zasięgu wzroku strażników.

GalleriaEdytuj