FANDOM

Shivarra
Shivarra w Rubieżach
Shivarra
Tytuły Uzdrowicielki Legionu
Kapłanki bojowe Legionu
Klasyfikacja Spoza Azeroth
Przynależność Płonący Legion
Illidari
Klasy postaci Kapłanka
Zabójczyni
Stolica Argus
Przywódcy IconSmall DarkTitan MaleSargeras
IconSmall IllidanIllidan Stormrage
Znani przedstawiciele IconSmall Shahraz Matka Shahraz
IconSmall Shivarra Alizabal
IconSmall Shivarra Dalliah Wieszczka Zguby
IconSmall Shivarra Płaczka Zguby
IconSmall Shivarra Starowina Giselda
IconSmall Shivarra Matrona Li-sahar
IconSmall Shivarra Kapłanka Delrissa
IconSmall Shivarra Kapłanka Than'darissa
IconSmall Shivarra Władczyni Yalqiz
Środowisko wypaczone
demoniczne pustkowia
Obszar występowania Rubieże
Argus
Język Ereduński
Wzrost 8 m
Średni wiek nieśmiertelne
Kolor oczu świecące blade
Cechy charakterystyczne powstała przez wpływ fel na nieznaną rasę
posiadają trzy pary rąk
wyłącznie płeć żeńska
Cechy dodatkowe ogień buchający w miejscu włosów
olbrzymie rozmiary
możliwość zmuszenia przez czarnoksiężników do służby
Status istnieją

Aby znaleźć informacje o słudze czarnoksiężnika, zobacz hasło Shivarra (warlock minion).

Shivarra, lub shivan, to sześcioręczny żeński demoniczny gatunek żyjący w Outland, mierzący od 6 do 9 metrów wzrostu. Obecnie niewiele wiadomo o tych groźnych demonach poza niewielkimi strzępkami informacji zgromadzonymi w Exodarskim Wyświetlaczu Holograficznym w Exodarze.

Shivarry służą w Płonącym Legionie jako uzdrowicielki i kapłanki bojowe. Są one głęboko wierzące i charyzmatyczne, przez co są główną siłą sprawczą stojącą za wcielaniem w życie wizji Sargerasa.

ShivanEdytuj

Shivan to inny termin używany wobec tych mistycznych demonów. Znanymi przykładami "shivan" są Shivańscy Zabójcy i Czujni Shivanie. Istnieje teoria, że "shivarra" to termin draenejski, podczas gdy "shivan" używany jest potocznie. Inną koncepcją jest to, że "shivan" to forma przymiotnika od rzeczownika "shivarra". Kolejną możliwością jest istnienie shivan jako podgatunku shivarra. Oczywiście mogą być to również nazwy alternatywne, występujące równolegle.

Znane z imieniaEdytuj

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Shivarry powstały w inspiracji licznymi bóstwami religii hinduistycznej, devami. Mają one liczne ramiona, lecz, w przeciwieństwie do wszystkich przedstawicielek rasy shivarra, są zawsze dobre. Nazwa prawdopodobnie pochodzi od Śiwy Niszczyciela, jednego z trzech najpotężniejszych bóstw hindi. Charakter i specyficzny wygląd nawiązuje jednak bardziej do Durgi lub Kali, awatarów małżonki Śiwy, Devi.
  • Wygląda na to, że nazwa ewoluowała od "shivan" do "Shivarra", by uniknąć bezpośredniego nawiązania do hinduizmu, chociaż termin "Shivan" pozostał w grze. Obecnie jest on nawet częściej stosowany niż "shivarra".
  • Podobnie jak w przypadku harpii i sayaad, w World of Warcraft próżno szukać informacji o przedstawicielach płci męskiej tych ras.
  • W World of Warcraft: Warlords of Draenor orcza kobieta Giselda Przepiękna przemieniła się w shivarrę, by później zasłynąć jako Starowina Giselda.