No Mere Dream
ID questu 10965
Początek Clintar Dreamwalker
Koniec Dreamwarden Lurosa
Poziom 70
Wymagania poziom 70
Typ zadanie neutralne
Kategoria Druid
Reputacja +250 Ekspedycja Cenariona
Nagrody Gold 40 Silver
16 Gold 54 Silver (na maksymalnym poziomie)
Powtarzalny Nie
Współdzielony Nie
Cel Pomóż Clintarowi w zbieraniu relikwii.
Poprzedni Waking the Sleeper
Następny Return to Morthis Whisperwing
Klasa Druid

No Mere Dream jest częścią ciągu zadań druidów na Szybką Latającą Formę.

Clintar Dreamwalker Gathering Relics

Clintar zbierający relikwie

Zadanie Edytuj

Chroń Duszę Clintara Dreamwalkera w czasie, gdy zbiera relikwie Aviany, a następnie porozmawiaj z Dreamwarden Lurosa.

  • Pomóż Clintarowi w zbieraniu relikwii.

Opis Edytuj

<Potakując, wyraźnie wystraszony Clintar słucha jak przekazujesz instrukcje Morthisa.>

Nie mogę całkowicie wyciągnąć siebie z Szmaragdowego Snu, by Ci pomóc, ale fragment mojej duszy poprowadzi Cię w poszukiwaniach relikwii. Strzeż go dobrze, <race>, jest bardzo wrażliwy.

Szmaragdowy Sen stał się obcym, niebezpiecznym miejscem. Trzyma mnie mocno, i nie będę sobą dopóki on nie stanie się na powrót normalny. To, co widzisz dookoła to tylko realne odbicie tego, co jest we śnie!

Zakończenie Edytuj

Masz szczęście, że Clintar by utrzymać swoją duszę podzieloną na tak długo, <name>. Tylko kilku druidów może dokonać takiego czynu, szczególnie gdy są atakowani w Szmaragdowym Śnie. Dobrze pilnuj tych relikwii!

Nagrody Edytuj

Po zakończeniu zadania otrzymasz: 9 Gold 40 Silver (lub 16 Gold 54 Silver na maksymalnym poziomie)

Korzyści Edytuj

Uwagi Edytuj

Zgłoszony został błąd, który powodował że dusza Clintara nie zaczynała swojej wędrówki jeśli byłeś w postaci kota lub niedźwiedzia, jednak wszystko jest w porządku jeśli jesteś w postaci Moonkina albo zwykłej.

Musisz odwiedzić 3 miejsca. Dusza Clintara jest bardzo słaba, i będziesz musiał atakować przeciwników przez cały czas. Plusem jest, że dopiero w ostatnim miejscu spotkasz więcej niż jednego wroga. Z drugiej strony, jego duszą przyciąga potwory ze znacznie większej odległości niż ty, więc będziesz musiał się napracować, by zdjąć z niej wrogów.

Pomiędzy drugą i trzecią relikwią (lub w miejscu ich występowania) napotkasz także na Aspekt Kruka.

Cutscena przy rozpoczęciu zadania Edytuj

Clintar Dreamwalker's Spirit mówi: Mroczna, złowroga istota zaatakowała Szmaragdowy Sen. Jej moc rozprzestrzeniła się w naszym świecie, <name>. Musimy się jej przeciwstawić! Dlatego nie mogę towarzyszyć Ci osobiście.
Clintar Dreamwalker's Spirit mówi: Zaprowadzę Cię do miejsc gdzie są relikwie, ale musisz dobrze strzec mojej duszy. Jako strażnik relikwii, tylko ja mogę przełamać pieczęć na relikwiarzach.

Dusza prowadzi Cię do pomieszczeń, gdzie spotkasz przeciwników takich jak Manifest Nightmare. Niektóre z nich mają postać ptaka.

Clintar Dreamwalker's Spirit mówi: Oto pierwsza relikwia, pozostały jeszcze dwie. Chodź za mną, <name>.

Niedaleko drugiej relikwii natrafiasz na następny Manifest Nightmare.

Clintar Dreamwalker's Spirit mówi: Odzyskałem drugą relikwię. Odpocznij chwilę, i ruszamy do ostatniego miejsca.

Po drodze do trzeciej relikwii spotkasz Aspekt Kruka. Podczas, gdy Manifest Nightmare to małe, białe stworzenia, Aspekt Kruka jest złoty, i znacznie większy.

Aspect of the Raven krzyczy: Głupi druid! Rozdzielenie twojej istoty osłabiło cię, otwierając mojemu panu drzwi do Szmaragdowego Snu. Twoja dusza i ciało umrą tu!

Po pokonaniu Aspektu Kruka i dotarciu do komnaty z trzecią relikwią...

Clintar Dreamwalker's Spirit mówi: Mamy wszystkie trzy relikwia, ale moją moc szybko zanika. Musimy wracać do Dreamwarden Lurosa! Powie Ci co zrobić dalej.

Eskortujesz duszę z powrotem do Strażnika Snów, pokonując wszystkie Urojone Chłostacze, jakie byś napotkał.

Clintar Dreamwalker's Spirit mówi: Lurosa, powierzam relikwie Aviany <name>, który/a zabierze je do Morthisa Whisperwinga. Muszę w całości wracać do Szmragdowego Snu. Nie pozwól <name> zawieść!
Dusza Clintera Dreamwalkera wręcza relikwie Dreamwardenowi Lurosie.

Łańcuch zadań Edytuj

Ciąg zadań prowadzący do uzyskania Szybkiej Formy Latającej:

  1. Neutral 15 [70] Morthis Whisperwing
  2. Neutral 15 [70] The Ward of Wakening
  3. Neutral 15 [70] Waking the Sleeper
  4. Neutral 15 [70] No Mere Dream
  5. Neutral 15 [70] Return to Morthis Whisperwing
  6. Neutral 15 [70] To the Evergrove
  7. Neutral 15 [70] The Book of the Raven
  8. Neutral 15 [70] Eyes in the Sky
  9. Neutral 15 [70] To Catch A Sparrowhawk
  10. Neutral 15 [70] The Raven Stones
  11. Neutral 15 [70] The Eagle's Essence
  12. Neutral 15 [70] The Falcon's Essence
  13. Neutral 15 [70] The Hawk's Essence
  14. Neutral 15 [70] Return to Cenarion Refuge
  15. Neutral 15 [70] Chasing the Moonstone
  16. Neutral 15 [70D] Vanquish the Raven God
  17. Neutral 15 [70] Eternal Vigilance

Linki zewnętrzne Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.