FANDOM

{{{Nazwa}}}
Podstawowe dane
Administracja
Nauczyciele i handel

Promień Słońca jest wypadowym przyczółkiem Ofensywy Strzaskanego Słońca na wyspie Quel'Danas. Ich siły muszą walczyć z armią Kael'thasa Słońcobieżcy, w tym z krwawymi elfami posłusznym Kael'thasowi, nieszczęsnymi i demonami Płonącego Legionu.

HistoriaEdytuj

Po inwazji Plagi na Quel'Thalas, Promień Słońca został przejęty przez siły Kael'thasa, który służył Płonącemu Legionowi. Promień Słońca zostało najechane przez krwawych elfów lojalnych wobec Kael'thasa, nieszczęsnych i demony.

Gdy Ofensywa rozpoczyna swój ruch, miasto jest całkowicie pod kontrolą sił Kael'thasa. Ich pierwsze misje mają na celu odbicie i aktywowanie magicznych sanktuariów, aby przejąć zbrojownię, otworzyć jej kuźnie i wreszcie zdobyć port. Po tym wydarzeniu Promień Słońca jest bezpieczny, Ofensywa zbudowała tu pomnik dla uczczenia poległych.

W World of WarcraftEdytuj

W grze, cele te są sekwencyjne i wyrażone za pomocą szeregu codziennych zadań. Jak każdy zestaw podobnych zadań, serwer zmienia trochę nazwę i opis każdego zadania. Zmiany odzwierciedlają się w dążeniu do zakończenia fazy; i otwarcia nowej partii zadań.

KomunikacjaEdytuj

LotEdytuj

Alliance 15 Żelazna Kuźnia
Horde 15 Srebrna Luna

GalleriaEdytuj

Zmiany w uaktualnieniachEdytuj

Bc icon Patch 2.4.0 (2008-03-25): Dodane.