World of Warcraft: The Burning Crusade wprowadził nowy system lochów, w skład którego wchodzi trudność lochu. Upraszczając loch posiada dwa poziomy trudności. Najpierw jest trudność normalna, w której gracze natkną się na zdobycze podobnej jakości, jak w 5-osobowych lochach w Azeroth. Wersja heroiczna jednakże jest nieco inna.

Oficjalne informacjeEdytuj

Z wywiadu z Frankiem Pearce'm udzielonego dla oficjalnej strony europejskiej.

Pytanie: Ustawienie poziomu trudności lochu?

Odpowiedź: Ustawienia poziomu trudności lochu pozwalają na powtórzenie lochu na wyższym poziomie trudności, co pozwoli zyskać dostęp do wyższych nagród. Dla przykładu będzie istniała możliwość ponownego przejścia lochu, który ukończyło się na poziomie 63, jednakże dostosowanego dla poziomu 70, z potworami poziomu 70 i takimi przedmiotami. Będzie to ta sama instancja, lecz na wyższym poziomie trudności, zawartość będzie identyczna, jednakże tabele zdobyczy będą odzwierciedleniem cięższej przeprawy, która jest efektem wyższego poziomu wrogów, którzy będą mieli więcej punktów zdrowia i będą zadawali wyższe obrażenia. Próbujemy zapewnić jak największą ilość fajnej zawartości dla graczy, bez znaczenia, ile poświęcają na grę.

Różnice między wersją Heroiczną a NormalnąEdytuj

Na wstępie warto zaznaczyć, że heroiczna wersja lochów nie jest dostępna dla klasycznych lochów World of Warcraft. Jedynymi lochami, które występują w wersji heroicznej, są te, które znajdziemy w Outland, Northrend, Jaskiniach Czasu oraz na Wyspie Quel'Danas.

W heroicznej wersji wrogowie, na których się natkniemy, będą mieli nie tylko wyższy poziom, lecz będą trudniejsi do zabicia, niż wskazywał by na to ich poziom. Wszyscy wrogowie w lochach heroicznych będą na poziomie od maksymalnego poziomu postaci do 3 poziomów powyżej (czyli dla Outland jest to poziom 70-73, a dla Northrend 80-83). Jednakże heroiczne lochy będą znacznie trudniejsze niż normalne lochy, takie jak Krypta Pary czy Fort Utgarde. Przygotuj się na wrogów, którzy mocno uderzą tanka odzianego w zbroję płytową, jak również na szczególnie silnych wrogów. Przygotuj się również na to, że bossowie będą silniej uderzali, będą częściej używali umiejętności i często będą posiadali nowe umiejętności.

Burning CrusadeEdytuj

Zyskanie dostępu do heroicznych lochówEdytuj

Aby dostać się do heroicznego lochu jako grupa, każdy członek grupy musi mieć odblokowaną heroiczną trudność. Dzieje się tak przeważnie przez zdobycie klucza od odpowiedniej frakcji, jednakże heroiczna trudność dla Tarasu Mistrzów jest odblokowywana poprzez wykonanie zadania, które wiąże się z zabiciem ostatniego bossa na normalnej trudności. Jeśli wszyscy członkowie grupy mają odblokowaną heroiczną trudność, przywódca grupy może ustawić trudność lochu na normalną lub heroiczną poprzez menu dostępne po prawym kliknięciu na swoim portrecie.

Klucze do heroicznych wersji lochów w OutlandEdytuj

ZdobyczeEdytuj

Każdy boss posiada rzadkie przedmioty o jakości lepszej, niż te występujące w normalnych lochach 70 poziomu.

Końcowy boss posiada epicki przedmiot ze swojej tabeli zdobyczy, jak również drugi, rzadki przedmiot. Przeważnie zdobyć na nim można [Primal Nether].

Odznaki SprawiedliwościEdytuj

Wraz ze zwiększoną jakością przedmiotów i zagwarantowanym przedmiotem epickim, na każdym bossie w heroicznych lochach zdobywa się [Badge of Justice]. Przedmioty te mogą zostać wymienione na przedmioty epickiej jakości w Shattrath.

Wrath of the Lich KingEdytuj

Zyskanie dostępu do heroicznych lochówEdytuj

Aby zyskać dostęp do lochów Northrend w wersji heroicznej, każdy członek grupy musi najpierw osiągnąć poziom 80.

NagrodyEdytuj

Każdy boss posiada rzadkie przedmioty o jakości lepszej, niż te występujące w normalnych lochach 80 poziomu.

Końcowy boss posiada epicki przedmiot ze swojej tabeli zdobyczy, jak również drugi, rzadki przedmiot. Przeważnie zdobyć na nim można [Frozen Orb].

Symbole HeroizmuEdytuj

Na każdym bossie można zdobyć [Emblem of Heroism], które mogą zostać wymienione na przedmioty epickiej jakości w Dalaranie.

Patch 3.2Edytuj

Patch 3.2.0 wprowadził trudność normalną/heroiczną do 10- i 25-osobowych rajdów w Koloseum Krzyżowców. Gracze znajdą nowe opcje po kliknięciu prawym przyciskiem na swoim portrecie.

Lochy Stary system Nowy system
Ustawienie Trudność Lochu Ustawienie Trudność Lochu
5-osobowy normalny loch Normal 5 Player
5-osobowy loch heroiczny Heroic 5 Player (Heroic)
Rajdy Stary system Nowy system
Ustawienie Trudność Lochu Ustawienie Trudność Lochu
10-osobowy normalny rajd Normal 10 Player
25-osobowy normalny rajd Heroic 25 Player
10-osobowy rajd heroiczny - 10 Player (Heroic)
25-osobowy rajd heroiczny - 25 Player (Heroic)

Zobacz równieżEdytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.