FANDOM

Blizz construction sign Ten artykuł znajduje się obecnie w fazie pisania. Poczekaj aż autor skończy prace nad nim.
Poszukiwacze przygód
Poszukiwacze przygód Przymierza.
Both 15 Poszukiwacz przygód
Tytuł Bohater
Dowódca
Generał (po odkryciu Pandarii)
Przywódcy porządku (w trakcie Kataklizmu)
Czempion (po pokonaniu Legionu)
Pan(i) Śmierci (Plaga)
Zabójca (Illidari)
Płeć różnie
Rasa różnie
Poziom 1-120
Klasa różnie
Reakcja Przymierze Horda
Przynależność Alliance 15 IconSmall Anduin Wielki Król Anduin Wrynn
Horde 15 IconSmall Sylvanas Wódz Wojenna Sylvanas Windrunner
Stanowisko Bohater swojej rasy i frakcji
Lokacja różnie
Status żyje
Mentorzy różnie
Uczniowie różnie
Kompani różnie
Sprzymierzeńcy różnie
Zwierzak różnie
Instancja różnie

Poszukiwacz przygód - postać stworzona i kierowana przez graczy, będąca głównym bohaterem MMORPG w świecie Warcrafta o nazwie World of Warcraft. Rasę, klasę, płeć i wygląd zewnętrzny, a także zdolności wybiera się na początku, natomiast potem następuje nazwanie oraz rozwój umiejętności.

CharakterystykaEdytuj

Od zarania dziejów nie tylko dowódcy liczyli się na terenie Azeroth. Również mnóstwo istniejących na planecie osób ruszało by znaleźć jakąś przygodę, odkrywając przy tym niezbadane terytoria, pradawne artefakty upadłych imperiów czy niebezpieczeństwa nadciągające by zniszczyć ich domy. Inaczej niż dowódcy Ci mieszkańcy wszechświata byli członkami rozmaitych gildii, a czasem nawet pracowali dla swoich królestw, imperiów czy miast.

Poszukiwacze pojawili się najliczniej po Erze Chaosu. Na skutek Trzeciej Wojny i Wyniesienia Króla Lisza wojska były rozbite, a na Kalimdorze i we Wschodnich Królestwach pojawiły się liczne przypadki klęsk, jak najazd nieumarłych , ataki bestii, bandytów czy nawet demonów. Dodatkowym utrapieniem była Plaga, teraz całkowicie niezależna od pokonanego nie tak dawno w bitwie o Górę Hyjal Płonącego Legionu. Świat potrzebował kogoś więcej niż dowódcę i jego armię - potrzebował bohatera.

Tło fabularneEdytuj

Według rasEdytuj

Alliance 32 PrzymierzeEdytuj

  • IconSmall Human MaleIconSmall Human Female Ludzki poszukiwacz przygód jest przedstawicielem Królestwa Wichrogrodu, żyjąc tam od kiedy tylko w trakcie Drugiej Wojny jego rodzina wróciła do miasta po wyzwoleniu ruin przez Stare Przymierze, egzystując bezpiecznie w trakcie inwazji demonów na Lordaeron i północny Kalimdor, z dala od wojennej zawieruchy. Kiedy doszło do wzrostu niebezpieczeństwa na szlakach, przybyli do opactwa w Northshire, by tam powstrzymać zagrożenie. W tym celu wstąpili do Zakonu Srebrnej Dłoni.
  • IconSmall Gnome MaleIconSmall Gnome Female Gnom jest jednym z nielicznych uciekinierów z Gnomereganu podczas jego upadku w trakcie Trzeciej Wojny. Najwyraźniej może też pamiętać czasy pozostałych wojen czy nawet być ich weteranem. Kiedy znalazł schronienie w Ironforge jako jeden z tych, którzy przetrwali radiację bez zmiany w trędowatego dołączył do sił swojego kraju, by walczyć z jego wrogami i spróbować odzyskać jakoś swoje ukochane miasto.
  • Ne maleNe female Przedstawiciele Nocnych Elfów to jedni z tych, którzy są jednymi z najstarszych żyjącymi poszukiwaczami przygód. Z racji faktu, że nieśmiertelność rasy została zakończona wraz z Trzecią Wojną podróżnik może pamiętać wydarzenia z czasów nawet Wojny Starożytnych. Jest on jednym z mieszkańców Kalimdoru, który wraz z rodziną udał się na zachód i zamieszkał w Darnassusie na szczycie Teldrassilu.
  • IconSmall Dwarf MaleIconSmall Dwarf Female Krasnolud jest członkiem klanu Miedziobrodych, który wraz z rodziną żył przez wiele lat w Ironforge. Podczas Drugiej i Trzeciej Wojny jego królestwo brało udział w walkach po stronie Starego Przymierza, co widział na własne oczy. Kiedy popioły Ery Chaosu upadły jego państwo przyjęło wielu uciekinierów z Lordaeronu oraz Gnomereganu. Podobnie jak ludzki podróżnik wstąpił do Zakonu Srebrnej Dłoni by bronić szlaków.
  • IconSmall Draenei MaleIconSmall Draenei Female Draenejczycy są prawdopodobnie najbardziej wiekowymi z poszukiwaczy przygód, jeśli nie najstarszymi, ponieważ pamiętają Argusa przed spaczeniem, a także liczne podróże do innychy planet, w tym trafienie do Draenoru. Są jednymi ze szczęśliwców, jacy przetrwali ludobójstw swojej rasy rozpoczętym w 8 BDP. Przetrwali niszczycielską inwazję na Draenor, a w 26 ADP dotarli na Azeroth, gdzie schronili się również orkowie. Ci podróżnicy jako przedstawiciele Exodaru nawiązali kontakt z oddziałami Przymierza, a następnie postanowili wspomóc pozostałe jego rasy, między innymi jako szamani.
  • IconSmall Worgen MaleIconSmall Worgen Female Worgeński poszukiwacz przygód jest dosyć świeżym, ponieważ jego dom - Gilneas - został zniszczony w trakcie Kataklizmu i znalazł się pod okupacją Królestwa Opuszczonych. Atakiem na jego dom dowodziła sama Mroczna Pani, zatem jest on naturalnie wrogi w stosunku Opuszczonych, jak i do całej Hordy. Kierowany przez swojego króla, Genna Greymane'a, brał udział w walkach, lecz został zarażony przez Klątwę Arugala, w rezultacie czego przemienił się z człowieka w worgena. Nocne Elfy pomogły mu zapanować nad swoją chorobą, a potem przekuć ją w silną broń, dzięki czemu jest w stanie zmieniać formę z ludzkiej w wilczą.
  • IconSmall DarkIron MaleIconSmall DarkIron Female Krasnolud z klanu Czarnorytnych jest jednym z rojalistów, jacy przysięgli wierność Dagranowi Thaurissanowi II, a przez to regentce i jego matce - Moirze z Miedziobrodych. Pomiędzy Trzecią Inwazją, a Czwartą Wojną klan przyłączył się już całkowicie do Przymierza - niedobitki lojalne wobec Przedwiecznych Bogów poddały się bądź rozpierzchły. Poszukiwacz przygód z tej rasy zaczyna w Kuźni Cienia, będącej również instancją znaną z klasycznego World of Warcraft, dążąc do odbudowy zaufania wobec swojego ludu.
  • IconSmall Lightforged MaleIconSmall Lightforged Female Świetlisty draenei to jeden z członków Wielkiej Armii Światła, jaka po Trzeciej Inwazji Płonącego Legionu na Azeroth osiadła na wspomnianej planecie. Wobec narastającego konfliktu z Hordą oraz braku demonów do walki, z którymi walczyli od dziesiątek tysięcy lat w ramach olbrzymiej wojny zwanej Płonącą Krucjatą zdecydowali sprzymierzyć się z Przymierzem. Gdy wybucha Czwarta Wojna podróżnicy z tej rasy wyruszają by wspomóc braci z Exodaru oraz ludzi w Burzogrodzie.
  • IconSmall VoidElf MaleIconSmall VoidElf Female Poszukiwacz przygód z Elfów Pustki to jeden z wygnanych Krwawych Elfów ze Srebrnej Luny. Jednakże pod wpływem energii Pustki w trakcie przybycia do Szczeliny Telogrusa został przemieniony w jednego z Ren'dorei. Podczas Trzeciej Inwazji lud został ocalony przed zgubnymi decyzjami Magistra Ubrica dzięki innym czempionom oraz Allerii Windrunner. W trakcie Konfliktu o Silithus wyruszają by wspomóc działania Przymierza w Kalimdorze i dowieść swojej lojalności wobec Najwyższego Króla i sojuszników.
  • IconSmall KulTiran MaleIconSmall KulTiran Female Ludzie z Admiralicji Kul Tiras to poczciwi marynarze, którzy większość życia spędzili na terenie rodzimego archipelagu położonego nieopodal Khaz Modan pośród wód Zatoki Baradińskiej. Gdy miały miejsce wydarzenia między Theramore a Durotarem został w kraju, a gdy pokonani wrócili był świadkiem ogłoszenia przez władze izolacji wobec całego Azeroth oraz rezygnację z kontynuowania działalności w ramach Przymierza jako członkowie zreformowanego. Okazja nadarza się jednak w trakcie Wojny Krwi, wobec czego ten decyduje się wyruszyć na pomoc Jainie Proudmoore i wraz z przybyłymi z nią członkami Przymierza włączyć Kul Tiras do sprawy po ich stronie przeciwko Hordzie kierowanej przez Sylvanas Windrunner.
  • IconSmall Junker MaleIconSmall Junker Female Mechagnom to przedstawiciel Rdzawego Ruchu Oporu, czyli frakcji kierowanej przez Księcia Erazmina mającej na celu powstrzymanie działań Króla Mechagona przed zniszczeniem wszelkiego życia na Azeroth poprzez użycie Mechoriginatora celem zagłady wszelkiego organicznego życia. Po pokonaniu z pomocą Przymierza sił tyrana teraz bohater postanowił zostać jednym z wielu Mechagnomów, co ruszyli na wojnę z istotami zagrażającymi pokojowi na Azeroth.

Horde 32 HordaEdytuj

  • IconSmall Orc MaleIconSmall Orc Female Podróżnik orków jest przedstawicielem rodziny, jaka razem z klanami podległymi Thrallowi wyruszyła przez Wielkie Morze do Kalimdoru w trakcie wojny, by następnie założyć Durotar i zabezpieczać jego granice. Dołączył do innych podróżników, aby pomóc jak najlepiej potrafił w budowie nowej ojczyzny swojej rasy, tak by przypominała ona Draenor sprzed demonicznego spaczenia, nie niszcząc jednocześnie okolicznego krajobrazu.
  • IconSmall Troll MaleIconSmall Troll Female Dżunglowy troll to przedstawiciel plemienia Mrocznej Włóczni, które w trakcie Trzeciej Wojny było więzione przez Morską Wiedźmę Zar'jirę. Jako jeden z wielu przedstawicieli swojej grupy uciekł z Wysp Mrocznej Włóczni, po czym trafił do Kalimdoru wraz z orkami. Po pokonaniu Płonącego Legionu osiadł na terenie Wysp Echa. Został jednak zmuszony do przeniesienia się do Orgrimmaru, ponieważ jego dom zaczęły atakować nagi i murloki. Bohater ma za zadanie odeprzeć je i sprawić, by znów trolle miały gdzie mieszkać.
  • IconSmall Tauren MaleIconSmall Tauren Female Taureński poszukiwacz przygód to jeden z tych, którzy mieli szczęście doczekać się końca wielkiej wędrówki ludu, ustanowienia Zjednoczonych Plemion Taurenów w Mulgorze oraz wzniesienia miasta Thunder Bluff na szczytach wzniesień. Jednak spokoju nie mógł zaznać długo - jego dom został najechany przez gobliński kartel znany jako Spółka Gitgeszeft. Zadaniem bohatera jest odeprzeć ich z granic Mulgoru nim ich gospodarka rabunkowa doszczętnie zniszczy krainę.
  • IconSmall Undead MaleIconSmall Undead Female Przedstawiciel Opuszczonych jest Lordaerończykiem lub innym z pochodzenia człowiekiem, jaki miał pecha znaleźć się na terenie tego królestwa w trakcie inwazji Plagi. Na całe szczęście jego wola została uwolniona spod panowania Króla Lisza wraz z rozpoczęciem Wojny Domowej na Ziemiach Plagi przez Sylvanas Windrunner oraz osłabienie woli władcy nieumarłych, wskutek czego jest z powrotem na swój sposób normalną istotą. Jako członek Królestwa Opuszczonych stał się podróżnikiem by zabezpieczyć granice państwa jak od zewnątrz tak i z wewnątrz, nieważne czy atakujący są ludźmi, nieumarłymi, trollami czy czymś jeszcze znacznie gorszym.
  • IconSmall Blood Elf MaleIconSmall Blood Elf Female Krwawy Elf to jeden z tych szczęśliwców, jacy zdołali uciec przed śmiercią i wskrzeszeniem z rąk Plagi prowadzonej przez zdradzieckiego księga Lordaeronu, Arthasa Menethila. Czując głód magii i zmieniając się przez to mentalnie oraz biologicznie przestał być Wysokim Elfem, stając się obecnym sobą. Kiedy jego lud dołączył do Hordy wówczas brał udział w wybijaniu resztek Plagi i odzyskiwaniu Srebrnej Luny oraz Śpiewającej Puszczy, jak również zabezpieczeniu szlaku przez Widmowe Ziemie do przełęczy prowadzącej do Wschodniego Boru, teraz znanego jako Wschodnie Ziemie Plagi.
  • IconSmall Goblin MaleIconSmall Goblin Female Gobliński podróżnik przed nastaniem Kataklizmu był szefem Kompanii Handlowej Kajaro na Kezanie. Dzięki studiowaniu orczego mógł łatwo się porozumieć z przedstawicielami Hordy. Wraz z erupcją wulkanu był jednym z pechowców, którzy zostali zniewoleni przez Jastora Gallywixa z Kartelu Wody Zęzowej, lecz wkrótce potem dzięki współpracy z Thrallem i pomocy ocalałym członkom Hordy został uratowany przed Przymierzem i zagładą na Zagubionych Wyspach. Po wydarzeniach dołączył do Kartelu Wody Zęzowej, tworząc z Azshary nowy dom dla goblinów razem z pozostałymi pobratymcami oraz członkami Hordy.
  • IconSmall Highmountain MaleIconSmall Highmountain Female Podróżnik z Wysokogórskich Taurenów to młody wojownik, który dostrzegł szansę na wyrwanie się ze swojej macierzy oraz zobaczenie nie tylko Zniszczonych Wysp, lecz również niemalże całego znanego innym świata. Kiedy konflikt między Przymierzem a Hordą stawał się coraz bardziej prawdopodobny wówczas jego plemię postanowiło sprzymierzyć się z Hordą i Zjednoczonymi Plemionami Taurenów pod wodzą młodego, lecz mądrego Baine'a Bloodhoofa. Wyrusza zatem na front by powstrzymać aroganckie Wielkie Przymierze oraz odkryć potworne tajemnice zagrażające całemu światu. 
  • IconSmall Nightborne MaleIconSmall Nightborne Female Nocno Urodzony to jeden z Wysoko Urodzonych, którzy mieli szczęście znaleźć się w trakcie Rozbicia Świata na terenie Suramaru. Tak oto z biegiem czasu, w wyniku powstania Studni Nocy, zmienił się tak jak reszta z Nocnego Elfa w dzisiaj znanego Nocno Urodzonego. Kiedy miała miejsce Trzecia Inwazja Płonącego Legionu wsparł działania mające na celu detronizację Elisandre wspierające armię demonów oraz odparcie pochodu potworów na ukochaną ojczyznę. Teraz wyrusza na front by walczyć w imieniu Hordy.
  • IconSmall Mag'har MaleIconSmall Mag'har Female Członek orków Mag'har jest jednym z kilku szczęśliwców, który zdołał uciec w trakcie wielkiej wojny Świetlistych z mieszkańcami alternatywnego Draenoru, dążących do zmiany wszystkich w członków Świetliście Złączonych. Dzięki poprowadzeniu przez Geya'rę do Azeroth zdołali uciec przez możliwą śmiercią lub wymuszoną przemianą, gdzie następnie przysięgli wierność Sylvanas Windrunner i Durotarowi.
  • IconSmall Zandalari MaleIconSmall Zandalari Female Troll Zandalarski to jeden z przedstawicieli Imperium Zandalariańskiego, jaki niemal cały okres swojego życia spędził na rodzimym archipelagu, ponieważ jego państwo ogłosiło izolacjonizm. Wobec tego od tamtego czasu porty Zandalaru pozostawały zamknięte przez długi okres czasu, aż do nastania Czwartej Wojny. Wtedy to za sprawą uwolnienia Talanji, córki króla Rastakhana, jej stronnicy i Horda rozpoczęli starania o to, by Zandalar dołączył do tej frakcji jako sojusznik, do czego też doszło po odkryciu zdrady proroka Zula.
  • IconSmall Vulpera MaleIconSmall Vulpera Female Przedstawiciel rasy lisołaków to jeden z młodych przedstawicieli karawany Voldunai, jaka podróżowała przez wieki pośród piasków Vol'dunu. Z racji tego, iż rasa ta trzymała się z dala od Zandalarich, a jednocześnie nie opuszczała archipelagu przez długi czas pozostawali społeczeństwem koczowników-izolacjonistów. Wkrótce jednak do Zandalaru dotarła Czwarta Wojna. Imperium ogłosiło sojusz z Nową Hordą, jednak wciąż byli neutralni. Przystąpili do Hordy dopiero po odejściu Windrunner oraz pojawieniu się po raz kolejny na powierzchni Azeroth sił Czarnego Imperium, które zagroziło również lisołakom.

Neutral 32 PozostaliEdytuj

  • IconSmall HumanDeathKnight MaleIconSmall HumanDeathKnight Female Ludzki Rycerz Śmierci jest przedstawicielem Królestwa Wichrogrodu, który wyruszył do Lordaeronu walczyć z Plagą. W trakcie walk jednak został przemieniony w jednego z tych, których poprzysiągł zniszczyć, stając się narzędziem w szponach Króla Lisza. Podczas upadku Szkarłatnej Enklawy Plaga schwytała Ellen Stanbridge, jedną z wojowniczek Argentowego Brzasku, który pomógł Szkarłatnej Krucjacie w walce z siłami z Acherusa. Chociaż została zabita przez tego podróżnika to jednak jej słowa później odbiły się w trakcie bitwy o Kaplicę Nadziei Światła, kiedy to dołączył do Rycerzy Hebanowego Ostrza.
  • IconSmall GnomeDeathKnight MaleIconSmall GnomeDeathKnight Female n
  • IconSmall NightElfDeathKnight MaleIconSmall NightElfDeathKnight Female n
  • IconSmall DwarfDeathKnight MaleIconSmall DwarfDeathKnight Female n
  • IconSmall DraeneiDeathKnight MaleIconSmall DraeneiDeathKnight Female Draenejski rycerz jest jednym ze świeżych przedstawicieli Rycerzy Śmierci Acherusa. Podczas początkowych spotkał on starego znajomego - Valoka Prawego. Ze względu na bycie niewolnikiem Króla Lisza zabił go bez cienia litości, jednak jego słowa o przypomnieniu sobie wzgórz Argusa zapadły mu w pamięci. Razem z Darionem Mograinem stał się Rycerzem Hebanowego Ostrza i poszedł w ślad za Thassarianem, dołączając z powrotem do swych braci z Exodaru, tym samym stając się członkiem Przymierza.
  • IconSmall WorgenDeathKnight MaleIconSmall WorgenDeathKnight Female n
  • IconSmall OrcDeathKnight MaleIconSmall OrcDeathKnight Female n
  • IconSmall TrollDeathKnight MaleIconSmall TrollDeathKnight Female n
  • IconSmall TaurenDeathKnight MaleIconSmall TaurenDeathKnight Female n
  • IconSmall UndeadDeathKnight MaleIconSmall UndeadDeathKnight Female n
  • IconSmall Blood elfDeathKnight MaleIconSmall Blood elfDeathKnight Female Rycerz Śmierci z Krwawych Elfów to były czempion Srebrnej Luny, który poświęcił się walce z Plagą. Niestety, pomimo wielkiej odwagi i dzielnej postawie został jednym z tych, których przysiągł zniszczyć. Podczas upadku Enklawy spotkał on jedną z najbliższych przyjaciółek, Lady Eonys, usiłującą przekonać go do porzucenia Króla Lisza. Po ataku na Kaplicę Nadziei Światła ten sin'dorei został członkiem nowo uformowanych Rycerzy Hebanowego Ostrza.
  • IconSmall GoblinDeathKnight MaleIconSmall GoblinDeathKnight Female n
  • IconSmall Pandaren MaleIconSmall Pandaren Female Pandareński poszukiwacz przygód to jeden z przedstawicieli pradawnej społeczności na Wędrującej Wyspie, czyli grzebie olbrzymiego żółwia morskiego znanego jako Shen-zin Su. Jako członek Akademii Shanga Xi jest jednym z tych szczęśliwców, którzy mogli znaleźć się poza Pandarią, zasnutą przez ponad 10 tysięcy lat mgłami i wyruszyć w podróż dookoła świata. Kiedy żółw zaczął schodzić w stronę Malstormu mieszkańcy ewakuowali się przy pomocy balonów. Jedna część wyruszyła w stronę Orgrimmaru, druga zaś do Wichrogrodu. Ci kierowani przez Aysę Cloudsinger założyli w stolicy Przymierza frakcję o nazwie Tushui, zaś drudzy - prowadzeni przez Ji Firepawa - zostali przedstawicielami Huojin.
  • IconSmall BloodElfDemonHunter MaleIconSmall BloodElfDemonHunter Female n
  • IconSmall NightElfDemonHunter MaleIconSmall NightElfDemonHunter Female n

Według klasEdytuj

  • UI-CharacterCreate-Classes Paladin n
  • UI-CharacterCreate-Classes Warrior n
  • UI-CharacterCreate-Classes Mage n
  • UI-CharacterCreate-Classes Warlock n
  • UI-CharacterCreate-Classes Monk n
  • UI-CharacterCreate-Classes Deathknight n
  • UI-CharacterCreate-Classes Demon hunter n
  • UI-CharacterCreate-Classes Shaman n
  • UI-CharacterCreate-Classes Priest n
  • UI-CharacterCreate-Classes Rogue n
  • UI-CharacterCreate-Classes Druid n

HistoriaEdytuj

Wczesna historiaEdytuj

Niewiele wiadomo na temat historii poszukiwaczy przygód. Jeśli wierzyc historii Warcrafta poszukiwacze mają co najmniej 20 lat w chwili rozpoczęcia gry, czyli najpóźniej musieli się urodzić w 5 ADP. Każda historia jest zgoła inna niż pozostałe. Wiadomo że należy on do jednej z głównych frakcji - Przymierza lub Hordy, ewentualnie być członkiem Rycerzy Hebanowego Ostrza lub nawet Illidarich.

Każdy pochodzi z innych stron - na przykład ludzki wojownik pochodzi z Królestwa Wichrogrodu i szkolił się by stawić czoła Hordzie, Pladze i Płonącemu Legionowi. Opuszczony kapłan to poległy w trakcie Trzeciej Wojny Lordaerończyk, jaki nie porzucił wiary w Światłość, przez co wciąż stara się czynić wszystko zgodnie z naukami Kościoła Świętej Światłości.

Starcia graniczneEdytuj

n

n

Intryga OnyxiiEdytuj

Czarna GóraEdytuj

Hakkar i jego wyznawcyEdytuj

Groza Kel'ThuzadaEdytuj

Podbijając RubieżeEdytuj

n

n

Klęska ZdrajcyEdytuj

Słoneczna StudniaEdytuj

Przebudzenie nieumarłychEdytuj

n

n

Wojna na Dachu ŚwiataEdytuj

Azeroth strzaskaneEdytuj

n

n

Wojna z kultystamiEdytuj

Nowy kontynentEdytuj

Mists-Logo-Small Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Mists of Pandaria.
n

n

Eskalacja wojnyEdytuj

Oblężenie OrgrimmaruEdytuj

Atak Żelaznej HordyEdytuj

WoD-Logo-Small Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Warlords of Draenor.
n

n

Wojna w alternatywnym DraenorzeEdytuj

Talador i ArakkoaEdytuj

Wydarzenia w alternatywnej wersji TanaanEdytuj

Starcie pod Grobem SargerasaEdytuj

Legion-Logo-Small Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Legion.
n

n

Wojna jest wszędzieEdytuj

Pokonać Kil'jaedenaEdytuj

Inwazja na ArgusaEdytuj

Siedzisko PanteonuEdytuj

Bitwa o AzerothEdytuj

BfA-Logo-Small Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Battle for Azeroth.
n

n

Kul Tiras i ZandalarEdytuj

Wyniesienie NazjataruEdytuj

Odkrycie MechagonuEdytuj

Zagrożenie ze strony N'ZothaEdytuj

Nadzorca - prawdziwy pan SylvanasEdytuj

Shadowlands-Logo-Small Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Shadowlands.
n

n

Ważniejsze dokonaniaEdytuj

  • Wzięcie udziału w bitwie na terenie Pogórzy Hillsbradzkich.
  • Udaremnienie spisku Onyxii jako Lady Katrany Prestor.
  • Uratowanie Wielkiego Króla Przymierza Variana Wrynna.
  • Powstrzymanie inwazji Plagi pod wodzą Kel'Thuzada.
  • Rozbicie Bractwa Defiasów i zabicie przywódcy grupy - Edwina VanCleefa.
  • Zabicie Dagrana Thaurissana i odbicie Moiry Miedziobrodej.
  • Odparcie inwazji klanu Wojennej Pieśni na Jesionową Knieję.
  • Zniszczenie planów Hakkara na podbój świata śmiertelników.
  • Zneutralizowanie silithidów.
  • Udany atak na Ahn'Qiraj i pokonanie C'Thuna.
  • Zabezpieczenie okolicy Mrocznego Portalu.
  • Zabicie Illidana Stormrage'a.
  • Zabicie Kael'thasa Sunstridera.
  • Zabicie Malygosa z pomocą Porozumienia Smoczego Spokoju.
  • Wzięcie udziału w bitwie pod Bramą Gniewu.
  • Powstrzymanie Yogg-Sarona i jego sług.
  • Odbicie Podmiasta z rąk Ropiarza i Varimathrasa.
  • Pokonanie Króla Lisza Arthasa Menethila.
  • Wzięcie udziału w walkach o Gilneas.
  • Walka z Młotem Zmierzchu w Kalimdorze i Wschodnich Królestwach.
  • Zgładzenie Deathwinga.
  • Pokonanie szalejących na Pandarii sza.
  • Powstrzymanie mogu przed odbudową ich potęgi kosztem innych ras.
  • Pokonanie Garrosha Hellscreama.
  • Odparcie Żelaznego Marszu.
  • Pokonanie Archimonde'a.
  • Udział w bitwie na wyspie Thal'dranath.
  • Wzięcie udziału w ofensywie na Argus.
  • Pokonanie Sargerasa i całego Płonącego Legionu.
  • Uniewinnienie Jainy Proudmoore przed Admiralicją Kul Tiras. (Alliance 15)
  • Uwolnienie Talanji i Zula z wichrogrodzkich lochów. (Horde 15)
  • Udział w szturmie na Nazjatar.
  • Pokonanie w Wiecznym Pałacu władczyni nag Aszary.

Znani poszukiwacze przygódEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Kanonicznie było 12 poszukiwaczy przygód.