FANDOM

Groove of the Ancients Cataclysm

Polana Starożytnych

Polana Starożytnych to święte ruiny świątyni nocnych elfów, gdzie mieszka Onu, Prastary Wiedzy wraz z grupą handlarzy oraz pogrążonym we śnie druidem. Polana leży w południowo-wschodniej części Mrocznego Brzegu u podnóża gór. To właśnie tu spotyka się Krąg Starożytnych.

CataclysmEdytuj

W World of Warcraft: Cataclysm Polana Starożytnych przemieniła się w piękne miejsce stworzone z zielonych i fioletowych prastarych obrońców, którzy schylili się ku sobie, tworząc coś na kształt jednolitego budynku. Ruiny wciąż stoją, jednak zostały mocno uszkodzone. Do Onu dołączyło sporo nowych osób oferujących zadania, jak również mistrz lotów.

Polana Starożytnych oparła się zniszczeniu sianemu przez Kataklizm przede wszystkim dzięki mocy mieszkających tu starożytnych. Obrona polany wymagała od nich niewiarygodnych pokładów energii, przez co większość z nich musiała się pogrążyć w letargu, by móc odzyskać siły. Zadaniem graczy jest znalezienie sposobu, by ich obudzić i nakłonić do pomocy w walce o przetrwanie Mrocznego Brzegu.

TransportEdytuj

Trasy lotuEdytuj

MieszkańcyEdytuj

Obóz Furbolgów (niedaleko na południowy wschód od Polany)

Dawni NPCEdytuj

Grove of the ancients

Przed Kataklizmem