Reputacyjne frakcje w World of Warcraft
ForsakenCrest
Ikona Udręki
Podmiasto
Inne nazwy Nieumarli
Opuszczeni
Królestwo Opuszczonych
Przywódca IconSmall Sylvanas Królowa Sylvanas Windrunner
Pozostali przywódcy IconSmall Nathanos Nathanos Marris
IconSmall UndeadGalen Galen Trollbane (dawniej)
IconSmall Undead Male Mistrz Aptekarz Faranell
IconSmall Undead Male Mistrz Aptekarz Lydon
IconSmall BloodElfDeathKnight Male Koltira Deathweaver
Rasy IconSmall Undead MaleIconSmall Undead Female Opuszczeni
IconSmall UndeadElf MaleIconSmall UndeadElf Female Nieumarłe elfy
IconSmall Banshee Banshee
IconSmall Abomination Plugastwa
IconSmall Val'kyr Val'kyrie
IconSmall Wraith Zjawy
IconSmall Zombie Zombie
IconSmall LeperGnome MaleIconSmall LeperGnome Female Trędowate gnomy
Stolica Podmiasto
Główne miasta Andorhal
Smolny Młyn
Brill
Baza działań Wschodnie Królestwa (Lordaeron)
Obszar działań Polany Tirisfal
Las Srebrzystych Sosen
Zachodnie Ziemie Plagi
Pogórze Hillsbradzkie
Główny język Mowa Rynsztokowa
Pozostałe języki Wspólny (w tym Niższy Wspólny)
Orczy
Przynależność Horda
Królestwo Opuszczonych
(Królewskie Stowarzyszenie Aptekarzy
Straż Śmierci
Kult Zapomnianego Cienia
Tropiciele Śmierci)
Ojczysty świat Azeroth
Kwatermistrz Kapitan Donald Adams
Nagrody IconSmall SkeletalHorse Szkieletowy koń
Status istnieje
Sojusznicy Trolle Mrocznej Włóczni
Orgrimmar
Thunder Bluff
Silvermoon
Kartel Wody Zęzowej
Pandareni Huojin
Wojna Plaga
Przymierze
Niedobitki Płonącego Legionu
resztki Starego Przymierza
Szkarłatna Krucjata
Data założenia 22 ADP
Sztandar
Undercity Tabard

Podmiasto to frakcja miasta, stolicy Opuszczonych, o tej samej nazwie. Znajduje się w Tirisfal Glades, na północnym krańcu Wschodnich Królestw. Miasto nie znajduje się na powierzchni ziemi, lecz pod nią, a dokładnie pod ruinami historycznego miasta Lordaeron. By do niego wejść należy przejść przez ruiny murów obronnych Lordaeronu i przez opuszczoną salę tronową aż do wind, które zjeżdżają do podziemnego miasta.

Reputacja Edytuj

Za większość oferowanych zadań w Tirisfal Glades, Silverpine Forest, Hillsbrad Foothills, oraz Western Plaguelands otrzymamy reputację w Undercity.

Kwatermistrz Undercity, Captain Donald Adams[63.6, 48.8], znajduje się w kwartale kupieckim w Undercity tuż obok mistrza lotów. Bez względu na poziom reputacji sprzedaje Undercity Tabard, którego można użyć do zdobywania reputacji w lochach.

Codzienne kulinarne i wędkarskie zadania za które otrzymamy reputację są dostępne w Undercity. Wędkarskie zadania można otrzymać od Armanda Cormwella[81.0, 31.6] znajdującego się w magiczny kwartale, a zadania kulinarne od Eunice'a Burcha [62.8, 44.2], którego można znaleźć w kwartale kupieckim.

Reputację można także zdobyć rywalizując w Argent Tournament (wymagany 80 poziom) lub używając Undercity Writ of Commendation z Molten Front (wymagany 85 poziom).

exalted z Undercity jest jednym z wymagań by otrzymać tytuł Ambassadora Hordy.

Nagrody Edytuj

Na poziomie reputacji revered, Captain Donald Adams sprzedaje unikalną 16-miejscową sakwę.

Na exalted, Captain Donald Adams sprzedaje płaszcze na 35 poziom, dla graczy spoza rasy Opuszczonych umożliwia kupno i jazdę na IconSmall SkeletalHorseszkieletowych koniach (Opuszczeni mogą jeździć na nich bez względu na poziom reputacji). Szkieletowe konie Undercity można zakupić u Zachariah Post[61.8, 51.8] w Brill, Tirisfal Glades. Szkieletowe konie są dostępne od 20 poziomu, a szkieletowe konie wojenne od 40.

Przedmiot Koszt Typ
Revered [Undercity Satchel] 10Silver Sakwa
Exalted [Mantle of Undercity] 1Gold 90Silver 31Copper Płaszcz
[Cape of Undercity] 1Gold 89Silver 60Copper Płaszcz
[Shroud of Undercity] 1Gold 88Silver 86Copper Płaszcz
Exalted
(dla graczy spoza Opuszczonych)
[Black Skeletal Horse] 1Gold Wierzchowiec
[Brown Skeletal Horse] 1Gold Wierzchowiec
[Blue Skeletal Horse] 1Gold Wierzchowiec
[Red Skeletal Horse] 1Gold Wierzchowiec
[Ochre Skeletal Warhorse] 10Gold Wierzchowiec
[Green Skeletal Warhorse] 10Gold Wierzchowiec
[Purple Skeletal Warhorse] 10Gold Wierzchowiec

Linki zewnętrzne Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.