FANDOM

WotLK Ice Troll
Jeden z Drakkarich
Drakkari
Przywódca IconSmall IceTroll Male Król Mrozu Malakk
Rasy IconSmall IceTroll MaleIconSmall IceTroll Female Lodowe trolle
Klasy Traper
Berserker
Pan Wojny
Kapłan Cienia
Wysoki Kapłan
Stolica Gundrak
Baza działań Northrend
Obszar działań Zul'Drak
Główny język Zandali
Pozostałe języki Niższy Wspólny
Przynależność Zandalari (dawniej)
Niezależni
Ojczysty świat Azeroth
Status pokonane, resztki dołączyły do Zandalarich
Wojna Azjol-Nerub
Plaga
Data założenia 16000 BDP
Data rozwiązania 27 ADP

Plemię Drakkari to plemię lodowych trolli, które założyły we wschodnim Northrend państwo Zul'Drak, ze stolicą w Gundrak. Są twardym ludem, który przetrwał wrogość ze strony imperium Azjol-Nerub, a poźniej Plagi.

W przeciwieństwie do innych plemion, grupa tych lodowych trolli wciąż posiada kontrolę nad częścią swojego królestwa. Są większe i silniejsze niż lodowe trolle żyjące gdzie indziej, a także niż jakiekolwiek inne trolle, przeciętnie osiągając wzrost 2,5 metra.

HistoriaEdytuj

Starożytność

Plemię Drakkari jest jednym z nielicznych małych plemion, które w odległych czasach zostały wygnane z cywilizowanych ziem, za swoją wyjątkową brutalność i okrucieństwo. Te barbarzyńskie trolle osiadły na dalekiej północy starożytnego Kalimdoru, przystosowując się do swojego śnieżnego otoczenia i zakładając państwo Zul'Drak. Po Rozbiciu Świata ziemie Drakkari znalazły się na tym, co obecnie znane jest jako straszliwie mroźny kontynent Northrend.

Król Lisz

Drakkari dostrzegly potęgę Króla Lisza i robiły wszystko, aby unikać jego rosnącej armii Plagi. Pomimo tego, Królowi Liszowi udało się przemienić wiele lodowych trolli w swoje nieumarłe sługi. Pladze udało się przejąć Twierdzę Drak'Tharon, przyczółek Drakkari na granicy ich królestwa. Polegli obrońcy twierdzy, stali się bezmyślnymi sługami Króla Lisza.

Drakkari, zdesperowane by ratować swoje ziemie, poświęcili swoich Loa, pierwotne zwierzęce bóstwa, których krew okazała się źródłem wielkiej mocy, zdolnej przeciwstawić się naporowi nieumarłych. Zgładzenie bogów napełniło Drakkari mrocznym szaleństwem.

Kataklizm

Podczas spotkania trolli po Katakliźmie, zostaje ujawnione, że Zul'Drak ostatecznie upadło pod naporem Plagi. Pozostałe trolle postanawiają przyłączyć się do plemienia Zandalari.

Mgły Pandarii
Mists-Logo-Small Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w dodatku Mists of Pandaria.

Ocalałe Drakkari zasiliły szeregi Zandalari w inwazji na północne brzegi Pandarii. Ich plemię upadło pod naporem Plagi Króla Lisza, dlatego część z nich jest nieumarła.

SpołeczeństwoEdytuj

Drakkari są dzikie i bezlitosne. Uwielbiają bitwę i nie interesuje ich wcale pogoń za wiedzą. Podstawą ich diety jest surowe mięso, czasem sięgają również do tradycji kanibalizmu. Tysiące lat temu zostały wygnane przez inne trolle na daleką północ, przez swoje okrucieństwo i wyjątkową, nawet jak na trolle, brutalność.

Ważne postacieEdytuj

Nazwa Rola Lokacja Status
IconSmall IceTroll Male Król Mrozu Malakk Przywódca plemienia, członek Rady Starszych Lightning Promenade, Throne of Thunder Do pokonania
IconSmall IceTroll Male Suzeren Drakuru Zdrajca, przywódca Plagi w Zul'Drak i Forcie Drak'Tharon Voltarus, Zul'Drak Zmarły, Do pokonania (WoW)
IconSmall IceTroll Male Slad'ran Prorok Sseratus Gundrak, Zul'Drak Zmarły, Do pokonania (WoW)
IconSmall IceTroll Male Moorabi Najwyższy prorok Mam'totha Gundrak, Zul'Drak Zmarły, Do pokonania (WoW)
IconSmall IceTroll Male Gal'darah Najwyższy prorok Akali Gundrak, Zul'Drak Zmarły, Do pokonania (WoW)
IconSmall IceTroll Male dowódca Zol'Maz Dowódca wojskowy plemienia twierdza Zol'Maz, Zul'Drak Zmarły, Do pokonania (WoW)