FANDOM

Plemię to jednostka społeczna, składająca się z rodów, zjednoczonych pod przywództwem dziedzicznego wodza. W świecie World of Warcraft termin "plemię" jest często używany zamiennie z terminem "klan".

Plemiona taurenówEdytuj

Taureni dzielą się na wiele plemion, które żyją ze sobą w zgodzie. Obecnie plemiona taurenów (za wyjątkiem Ponurego Totemu) zjednoczyły się pod przywództwem plemienia Krwawego Kopyta i jako cała rasa należą do Hordy

Plemiona trolliEdytuj

Trolle dżungloweEdytuj

Trolle leśneEdytuj

Trolle lodoweEdytuj

Trolle piaskoweEdytuj

Mroczne trolleEdytuj

Trole ZandalarskieEdytuj

Plemiona murlokówEdytuj

Murloki żyją w plemionach, a każde plemię posiada własną wioskę. Przedstawiciele danego plemienia są do siebie podobni. Istnieje wiele plemion Murloków, które zwykle żyją nawzajem ze sobą w zgodzie.

Plemiona nagEdytuj

Plemiona gnolliEdytuj

Plemiona ogrówEdytuj

Organizacje społeczne Ogrów nazywane są wymiennie plemionami lub klanami.

Plemiona ZłamanychEdytuj

  • Kurenai: Ta grupa Złamanych, których nazwa oznacza "zbawieni", nawiązali próbę odnowienia kontaktu ze swoimi "czystymi" kuzynami z Exodaru. Są wrogami Hordy, tak jak większość przedstawicieli ich rasy. Telaar w Nagrandzie nazywają swoim domem; ich inną główną osadą jest Orebor Harborage w Zangarmarsh.
  • Język Popiołu: grupa Złamanych na usługach Illidana. Jest to najbardziej złe ze wszystkich plemion Złamanych, a ich przywódca Akama uważany jest za najgorszego zdrajcę Draenei.
    • Zaprzysiężeni: osobista straż Akamy, podgrupa Języka Popiołu znająca jego prawdziwe intencje. Poszukują podróżników, którzy pomogą ich mistrzowi w ostatecznej bitwie przeciwko Illidanowi.
  • Plemię Magtoora: Malutkie plemię dowodzone przez Magtoora, które przeszło przez Mroczny Portal, kiedy ten został otwarty po raz pierwszy. Zamieszkali na Bagnach Smutku. Pomimo przyjęcia emisariuszy z Exodaru pozostali neutralni względem Hordy i Przymierza. Są wrogami szalonych Zagubionych, któzy również żyją na Bagnach Smutku i wraz z nimi przeszli przez Mroczny Portal.

Plemiona ZagubionychEdytuj

  • Umbrafen: Jedno z trzech plemion Zagubionych żyjących w Zangarmarsh. Plemię to sprzymierzyło się z Nagami i jest szczególnie okrutne wobec zbiegłych więźniów. Dowodzi nimi Kataru.

Plemiona furbolgówEdytuj

Plemiona wolvarówEdytuj

Plemiona makruraEdytuj

Plemiona kolcozwierzyEdytuj