FANDOM

{{{Nazwa}}}
Podstawowe dane
Administracja
Nauczyciele i handel

Leśna Pieśń to obóz położony w północno-wschodniej części Jesionowej Kniei, na północny wschód od Satyrnaaru, północ od Obozu Drwali Wojennej Pieśni i północny zachód od Konaru Cienia.

Są to starożytne ruiny Kaldorei, które przez wiele lat stały opuszczone i porośnięte lasem. Ostatnimi czasy do przybyły tu nocne elfy i draenei, aby wybudować obóz. Postawiono umocnienia, by pomóc Strażniczkom Srebrnego Skrzydła w obronie tych terenów przed klanem Wojennej Pieśni i Płonącym Legionem, a także, by przejąć obszary takie jak Wzgórze Piekielnego Ognia.

Strażniczki Luciel Starwhisper i Melyria Frostshadow, jak również driada Illiyana przybyły tu, by pomóc draenei. Odbudowa ruin jest nadzorowana przez Architekta Nemosa i Windykatora Vedaara.

Mistrz hipogryfów Surlais Farwind założył tu punkt podróży. Pomaga on draenei na swój sposób, przyjmując na uczennicę Auhulę, która zgłębia tajniki opieki nad hipogryfami.

Strażniczki i Prastary Drzewiec Wojny o imieniu Gnarl, przenieśli się poza obóz, by wspomóc walkę na terenie obozu drwali. Wieża i Schronienie Raynewood są atakowane przez Hordę, dlatego Melyria Frostshadow odeszła, by pomóc Roześmianym Siostrom.

TransportEdytuj

Forest Song

Leśna Pieśń przed przybyciem draenei

Trasy lotuEdytuj

MieszkańcyEdytuj

Zlecający zadaniaEdytuj

HandlarzeEdytuj

UsługiEdytuj

InniEdytuj

Dawni mieszkańcyEdytuj

Zmiany w patchachEdytuj

  • WoW icon Patch 1.3.0 (2005-03-07): Usunięcie błędu powodującego unieruchomienie graczy podczas podróży przez Leśną Pieśń.
  • Bc icon Patch 2.0.1 (2006-12-05): Dodanie nowych NPC draenei, jak również przemieszczenie kilku nocnych elfów.
  • Bc icon Patch 2.1.0 (2007-05-22): W Leśnej Pieśni pojaiwł się mistrz lotów.
  • Cataclysm-Logo-Small Patch 4.0.3a (2010-11-23): Zadania pozostały w większości nienaruszone wydaniem nowego dodatku. Windykator Vedaar i kilku innych NPC przeniosło się do pobliskiego Obozu Drwali Wojennej Pieśni, a w Leśnej Pieśni doszło do pomniejszych zmian, między innymi pojawił się tu Anchoryta Buurq.