FANDOM

Booknovel
Ten artykuł (lub jego części) odwołują się do źródeł takich jak powieści, krótkie historie lub do systemu Warcraft RPG. Informacje tu zamieszczone niekoniecznie muszą występować w World of Warcraft lub innych oficjalnych źródłach.

Paladyn wojownik nie walczy ze "złem" w powszechnym sensie znaczenia tego terminu. To prestiżowa klasa świętych wojowników, którzy bronią Azeroth zwłaszcza przed zastępami demonów i Nieumarłych. Obecność zła dla paladyna wojownika jest niedopuszczalna, ale to zniszczenie i rozpad są jego największymi wrogami. Paladyni wojownicy ślubują dochować wiary w Świętą światłość. Upoważnieni przez Światłość, ci potężni wojownicy władają swoją bronią i świętym ogniem w bitwach przeciwko wszystkim, którzy depczą niewinność i łagodność. Paladyni wojownicy powszechnie należą do rycerzy Silver Hand.

Nowicjusz musi znaleźć paladyna wojownika, żeby z nim trenować i przejść inicjację. Zwykle paladyn wojownik wyznacza później takiemu śmiałkowi strasznie ciężkie zadanie do wykonania.

Najbardziej doświadczeni wojownicy paladyni stają się Epickimi paladynami wojownikami.

Słynni paladyni-wojownicy Edytuj

Uwagi Edytuj

Prestiżowa klasa paladynów wojowników z Warcrafta, została zastąpiona w World of Warcraft rdzenną klasą paladynów z powodu lepszej grywalności.

Źródła strony Edytuj

http://www.wowwiki.com