FANDOM

Vulture
OutlandsVulture

Dwugłowy padlinożerca z Outland.

Ptaki padlinożerne są wielkimi, mięsożernymi ptakami. Inne gatunki to myszołowy, roc`i, kondory, sępy i sęponury. Mają zazwyczaj owłosione głowy i szerokie, wolno poruszające się skrzydła. Często zdarza się, że padlinożerne ptaki czają się na źle zarządzanych cmentarzach. Można je znaleźć w Mulgore, Westfall, Tanaris, Arathi Highlands, Badlands, Blasted Lands, Thousand Needles, Desolace, Deadwind Pass, i Redridge Mountains.

Ptaki padlinożerne są spotykane na terenie Outland w Hellfire Peninsula i Terokkar Forest.

Dodatkowe informacje:

  • Padlinożercy są nieprzyjaznymi bestiami które zaatakują gracza jeśli zbliży się za blisko.
  • Większość tych ptaków ma umiejętność Swoop, która przerywa atak gracza i ogłusza go na jakiś czas.

W Burning Crusade są w Outland nowe wersje padlinożerców które posiadają po dwie głowy i jasne, kolorowe upierzenie.

Szablon:Petbox

Jako towarzysz łowcy Edytuj

  • Przydatne do utrzymywania threat`a na wielu celach dzięki umiejętności Demoralizing Screech. Rzadko widywane jako towarzysze łowców, mimo ich doskonałych umiejętności. Może być to spowodowane trudnością w namierzeniu celu.

Zmiany patchoweEdytuj

Wrath-Logo-Small Patch 3.0.2 (2008-10-14): Duże zmiany. Screech zamienione za Demoralizing Screech. Claw usunięte.
Opancerzenie dodawało +5% bonusu a teraz nie dodaje.
Życie nie miało bonusu, a teraz ma +5%.
Obrażenia nie miały bonusu, a teraz mają +10%.

Wrath-Logo-Small Patch 3.1.0 (2009-04-14): Wyrównanie bonusów. Zmniejszenie bonusu obrażeń z 10% do 5%.
Pancerz daje teraz 5% bonusu.