FANDOM

Sunwell Plat Loading Screen
Ekran ładowania Płaskowyżu Słonecznej Studni.
Płaskowyż Słonecznej Studni
Lokacja Wyspa Quel'Danas
Rządy Królestwo Quel'Thalas
Płonący Legion
Ofensywa Straceńczego Słońca
Rasy IconSmall PitLord Annihilanie
IconSmall BloodElf MaleIconSmall BloodElf Female Krwawe elfy
IconSmall DragonBlueIconSmall DrakeBlueIconSmall DrakonidBlueIconSmall SpawnBlueIconSmall WhelpBlue Niebieskie smoki
IconSmall FelbloodElf MaleIconSmall FelbloodElf Female Krwawe fel elfy
IconSmall Man'ari MaleIconSmall Man'ari Female Eredarowie Man'ari
IconSmall Naaru Naaru
Bossowie Kalecgos
Brutalus
Felmyst
Eredarskie Bliźnięta
M'uru
Ostatni boss Kil'jaeden
Typ Rajd
Minimalny poziom 70
Zalecany poziom 70
Limit graczy 25
Czas resetu 7

Płaskowyż Słonecznej Studni jest instancją rajdową zlokalizowaną na wyspie Quel'Danas na północ od Srebrnej Luny. Blizzard planował, aby stała się ona najtrudniejszą instancją rajdową w grze, do czasu wypuszczenia drugiego dodatku, Wrath of the Lich King. Słoneczna Studnia jest dla graczy posiadających już poziom ekwipunku Tier-6, a także tutaj mogą paść z trzech pierwszych bossów kolejne cześći setu Tier-6 (buty, pasek, karwasze), a także epickie nie-zestawowe inne części.

Instancja zawiera teren zewnętrzny, jak i wnętrza budynku, w którym gracze mogą znaleźć złapane naaru, których jako głównym źródłem mocy w wewnątrz, jest finałowy budynek Słonecznej Studnii.

Architektura Płaskowyżu Słonecznej Studni jest porównywalna i zbliżona do Srebrnej Luny.

Wymagania Edytuj

Instancja została otwarta dla graczy wraz z wypuszczeniem patchu 2.4, ale ostatni trzej bossowie byli dostępni przy każdej bramie - blokującej spotkanie z każdym z nich i następnym, otwierane co określony czas na wszystkich serwerach (W związku, że inspekcje miały miejsce w dzień, gracze ze Stanów Zjednoczonych mieli dzień przewagi nad graczami z Europy). Pierwsza brama została otwarta 8 kwietnia 2008 roku w USA, dwa tygodnie po wypuszczenia patchu na live-serwery. Druga brama została otwarta po inspekcji 29 kwietnia 2008 roku. Trzecią i ostatnią brame otwarto 20 maja 2008 dla serwerów amerykańskich. Poziom trudności instancji dla pierwszych 3. bossów była na równi z poziomem Tieru-6 oraz wzrastała z każdym następnym.

Mapa instancji Edytuj

Na podstawie tej z addonu "Atlas".
Sunwell Plateau map

Stefy wewnętrzne/przylegające Edytuj

Zmiany w uaktualnieniach Edytuj

Bc icon Patch 2.4.0 (2008-03-25): Dodano.