FANDOM

Lastguardian
Okładka książki
Ostatni Strażnik
Tytuł oryginalny The Last Guardian
Autorzy Jeff Grubb
Artyści Samwise Didier
Ilość stron 308
Wydawca Pocket Star
Opublikowano 01.12.2001
Cena detaliczna $7.99
€6.99
£5.49
Rodzaj okładki Miękka
E-book
Audiobook
Kod ISBN 10 0671041517
0743423143
Kod ISBN 13 9780671041519
9780743423144

Informacje na odwrocie ksiązkiEdytuj

W okrytej mgłą zapomnienia przeszłości świat Azeroth wypełniały wszelkiego rodzaju cudowne istoty. Tajemnicze elfy i wytrzymałe krasnoludy żyły we względnym pokoju i harmonii z ludzkimi plemionami... aż do chwili, gdy demoniczna armia znana jako Płonący Legion na zawsze zniszczyła spokój tego świata. Teraz orki, smoki, gobliny i trolle walczą o władzę nad podzielonymi, skłóconymi królestwami. Wszystko to jest częścią wielkiego, niebezpiecznego planu, który zadecyduje o przyszłości świata.

WARCRAFT

Strażnicy Tirisfal: ród wybrańców pełnych niemal boskiej mocy, z których w każdym pokoleniu jeden prowadzi tajemną, samotną wojnę przeciwko Płonącemu Legionowi. Od urodzenia przeznaczeniem Medivha było stać się największym i najpotężniejszym ze szlachetnego zakonu. Jednak od początku jego duszę plamiła ciemność, wypaczając niewinność i zwracając w stronę zła moce, które powinny służyć dobru. Wewnętrzna walka ze złem rozdartego między dwoma przeznaczeniami Medivha zadecyduje o losach samego Azeroth... i na zawsze zmieni świat.

BohaterowieEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Pośredni bohaterowieEdytuj

Mało znaczący bohaterowieEdytuj

Note: Ci bohaterowie zostali tylko wspomnieni w książce lub ich udział był mało znaczący podczas historii.

FactionsEdytuj