FANDOM

New Tinkertown 2
Nowe Majsterkowo w Cataclysm
Nowe Majsterkowo
Podstawowe dane
Lokacja Zachodnie Dun Morogh
Typ Miasteczko
Rasy IconSmall Gnome MaleIconSmall Gnome Female Gnomy
Znani mieszkańcy Alliance 15 IconSmall Gnome Male Kapitan Tread Sparknozzle
Alliance 15 IconSmall Gnome Male Hinkles Fastblast
Alliance 15 IconSmall Gnome Male Sierżant Szkoleniowy Steamcrank
Alliance 15 IconSmall Gnome Female "Doktórka" Cogspin
Język Gnomi
Surowce Technologia
Data założenia 27 ADP
Status istnieje
Administracja
Rząd Rada majstrów
Przynależność Przymierze
Królestwo Gnomereganu
Główny budynek Siedziba Gelbina Mekkatorque'a
Przywódca Wysoki Majster Gelbin Mekkatorque
Organizacje Gnomeregan
Nauczyciele i handel
Karczma Karczma w Nowym Tinkertown
Poczta Tak
Stajnia Tak
Kuźnia Tak
Bank Bank w Nowym Tinkertown
Nauczyciele klasy Tak
Loty Ironforge
Kharanos

Nowe Tinkertown jest niewielkim miasteczkiem wybudowanym u wrót Gnomeregan. To tu ocalałe gnomy teleportują się po ucieczce z napromieniowanego miasta.

TłoEdytuj

Ze strony poświęconej World of Warcraft: Cataclysm:

Gdy uciekinierzy z Gnomeregan wruszyli odzyskać swą ukochaną stolicę z rąk zdradzieckiego Mekżyniera Thermaplugga, zobaczyliśmy, jak cudowne, naszpikowane techniką miasto będzie wyglądało w World of Warcraft: Cataclysm. W efekcie Operacji:Gnomeregan Wysoki Majster Mekkatorque i jego ludzie zyskali przyczółek zaraz u wrót miasta, nazywając go Nowym Miastem Majstrów. Niedługo przekonają się, że na powierzchni czeka wiele niebezpieczeństw, których nie przewidziano.
Pragnący odzyskać utraconą stolicę wygnańcy z Gnomeregan rozpoczęli atak na zdradzieckiego Mekżyniera Thermaplugga. Ukochany Wysoki Majster Gelbin Mekkatorque wyprowadził ich z tymczasowego schronienia w Ironforge, pragnąc przywrócić Gnomeregan jego dawną chwałę. W World of Warcraft: Cataclysm nowi gnomi poszukiwacze przygód wezmą udział w nieustannej walce o odzyskanie dawnej ojczyzny, rozpoczynając swą podróż przez oblężone wyższe poziomy naszpikowanego techniką miasta.
Po zakończeniu Operacji Gnomeregan ocaleli od napromieniowania udają się do Nowego Miasta Majstrów, przyczółka gnomów obok zniszczonej stolicy. Stamtąd sam wysoki majster zagrzewa ich do działania w obronie odzyskanych gnomich ziem przed nowymi, nieuchronnymi zagrożeniami. Jako jeden z najnowszych rekrutów stawisz czoła niełatwym próbom, takim jak uratowanie pojmanych gnomich saperów, niszczenie tunelu wypełnionego dzikimi troggami czy gaszenie trującego szlamu, który zaczął wylewać się z miasta.
Twoim najważniejszym zadaniem będzie jednak pokrzyżowanie planów Razlo Crushcoga, konspiratora i sojusznika Mekżyniera Thermaplugga. Zanim będzie można bezpiecznie zasiedlić Dolinę Chłodnej Bryzy, trzeba powstrzymać Crushcoga, a tylko twoje starania mogą tego dokonać. Gnomia wiedza i inżynieria będą dla ciebie wsparciem, lecz największą bronią będzie twoja wiara we własne siły, by walczyć...za Gnomeregan!
W World of Warcraft: Cataclysm napotkasz wyzwania podczas misji startowych (dla poziomu 1-5) gnomów. Miej głowę na karku i odrobinę geniuszu trzymaj w kieszeni, gdyż twoje działania pozwolą zapewnić gnomom nowy dom.

MieszkańcyEdytuj

Zmiany w uaktualnieniach Edytuj