FANDOM

Nighthaven
Nocna Przystań umiejscowiona w północnej części Księżycowej Polany.
Nocna Przystań
Podstawowe dane
Lokacja Północna część Księżycowej Polany
Typ miasteczko
Rasy IconSmall NightElf MaleIconSmall NightElf Female Nocne elfy
IconSmall Tauren MaleIconSmall Tauren Female Taureni
IconSmall Troll MaleIconSmall Troll Female Trolle
Język Darnassiański
Wspólny (w tym Niższy Wspólny)
Zandali
Taur-ahe
Status istnieje
Administracja
Rząd magokracja
Przynależność Cenarionowy Krąg
Nauczyciele i handel
Karczma Karczma w Nocnej Przystani
Poczta Poczta w Nocnej Przystani
Nauczyciele klasy Ne male Loganaar (Druid)
IconSmall Troll Female Zen'Balai (Druid)
Nauczyciele profesji Ne male Malvor (Zielarstwo)
Loty Alliance 15 Rut'theran Village (tylko dla druidów)
Horde 15 Thunder Bluff (tylko dla druidów)

Nocna Przystań jest jedynym miastem w Księżycowej Polanie. Ma tu miejsce wiele zadań druidów.

  • Zadaniowy NPC Dendrite Starblaze znajduje się w północnym kącie miasta.
  • Są tutaj mistrzowie lotów z Hordy i Przymierza dostępni tylko dla druidów. Znajdują się w południowo-zachodniej części miasta [44, 45]. Zwykły, ogólnodostępny mistrz lotów jest gdzie indziej w Moonglade.
  • W tym mieście jest wielu unikalny handlarzu, takich jak Wyspecjalizowana krawcowa, Geenia Sunshadow.
  • Jest tutaj nauczyciel Herbalismu, obok mistrzów lotów.
  • Księżycowa polana nie posiada karczmy, do której mógłbyś przywiązać swój kamień przywołań. Natomiast jest budynek w tradycyjnym elfowskim stylu, w którym możesz odpocząć.
  • Jest tutaj nauczyciel druidów (Loganaar), którego można znaleźć obok księżycowej studni.

Historia Edytuj

The RPG Icon 16x36 Niniejsza sekcja dotyczy treści zawartych wyłącznie w grze Warcraft RPG.
Dawno temu to miasto było największym skupiskiem nocnych elfów w Kalimdor. Ogromne drzewa, starożytni i wiele leśnych zwierząt wypełniało okoliczne lasy. Nocna Przystań przetrwała wieki mimo ataków demonów i nieumarłych. Nocne elfy zacięcie bronią swego domu i z wielką ostrożnością wpuszczają obcych do środka. Pod żadnym pozorem nie zostaną wpuszczone Wysokie elfy oraz każdy, kto posługuje się tajemną magią. Ci, którzy zostaną wpuszczeni znajdą w Nocnej Przystani gościnność i miejsce dla siebie. Nocne elfy prowadzą karczmy, tawerny i sklepy, a ich życie jest mocno związane z naturą. Ich dziedzictwo duchowe przejawia się wszędzie w takim stopniu, że obcy mogą czuć się zaniepokojeni - od nadzwyczajnie związanej z okolicznymi lasami konstrukcji budynków do dzikości, która wydaje się czaić wszędzie. Podczas gdy goście przychodzą i odchodzą, gdy im się podoba, to w większości przypadków nie pozwala im się przebywać w pobliżu księżycowych studni. W dodatku, każdy wysoki elf gdy tylko zostanie zauważony w pobliżu studni zostaje zaatakowany.[1]

Transport Edytuj

Ścieżki lotów Edytuj

NPC Edytuj

Rozdający zadania Edytuj

Nauczyciele klasowi Edytuj

Nauczyciele profesji Edytuj

  • Ne maleNeutral 15 Malvor <Herbalism Trainer>

Handlarze Edytuj

Mistrzowie lotów Edytuj

Zmiany w uaktualnieniach Edytuj

  • WoW icon Patch 1.4.0 (2005-05-05): Skała, która znajdywała się tuż nad ziemią obok Nocnej Przystani wylądowała.

ReferencesEdytuj