FANDOM

Nie mylić z Molten Fields.

Jeśli szukasz informacji o dziennych zadaniach i łańcuchu zadań, zobacz Firelands Invasion.
{{{Nazwa}}}
Klasyfikacja
Geografia
Społeczeństwo i inne

Stopiony Front to strefa zadań dziennych wewnątrz Ognistych Ziemi. Ledwie zauważalna podczas linii zadań Więzów Żywiołów, dostępna jedynie po wykonaniu Both 15 [85] Calling for Reinforcements, co wymaga 20 Znaków Światowego Drzewa.

Geografia Edytuj

Podobnie jak Ogniste Ziemie, Stopiony Front to ogniste, jałowe pustkowie wypełnione wulkanami, polami ognia i stawami lawy. Na dalekim wschodzie widoczny jest główny obszar Ognistych Ziem. Tutejsze stworzenia to głównie magmowe czerwy, ogniste pająki oraz piekielne ogary. Najbardziej charakterystycznymi stworzeniami jakie można tu spotkać są wysadzany klejnotami ocelot Skarr oraz diamentowy krab Karkin.

Mapa i subregionyEdytuj

WorldMap-MoltenFront
Ashen Fields · Beth'tilac's Lair · Fireplume Peak · The Forlorn Spire · The Furnace · Igneous Depths · Magma Springs · Malfurion's Breach · The Molten Fields · The Molten Flow · Ragnaros' Reach · The Widow's Clutch · Wildflame Point

Regiony sąsiadujące ze Stopionym FrontemEdytuj

Forlorn Spire

Iglica Forlorn

Nazwa strefy Frakcja Poziom Kierunek Dostęp
Mount Hyjal Horde 15Alliance 15 80-82 Poprzez portal

Znaczące postacieEdytuj

Zobacz główny artykuł: Postacie w Stopionym Froncie

Frakcje Edytuj

Zadania Edytuj

Stopiony Front to nowa strefa zadań dziennych dla postaci na 85. poziomie, podobna do Wyspy Quel'Danas, w której fazy jako zadania są kompletne. Jednakże, odmiennie niż w Quel'Danas, obszar ten jest fazowany przez postęp gracza, a nie serwera.

Dzikie stworzenia Edytuj

Beasts

Uwagi Edytuj

Podobnie jak w pozostałych strefach Ognistych Ziem, nie można korzystać tu z latających wierzchowców. Wyjaśnione jest to gęstym, przegrzanym powietrzem co zostało wspomniane w Wylęgarni Ognistych Ziem.

Linki zewnętrzneEdytuj