FANDOM

Master Apothecary Faranell
Faranell w Aptekarium
Faranell
Tytuł Mistrz Aptekarz
Królewskie Stowarzyszenie Aptekarzy
Płeć Mężczyzna
Rasa Opuszczony
Poziom 50
Klasa Czarodziej (za życia)
Mag
Mroczny Aptekarz
Zdrowie 2215
Mana 1807
Reakcja Przymierze Horda
Przynależność Horda, Podmiasto
Królestwo Opuszczonych
Królewskie Stowarzyszenie Aptekarzy
Królestwo Lordaeronu (dawniej)
Przymierze Lordaeronu (dawniej)
Plaga (dawniej)
Stanowisko Mistrz Aptekarz
Lokacja Aptekarium
Podmiasto
Status Aktywny (nieumarły)

Mistrz Aptekarz Faranell jest nieumarłym, Opuszczonym, przebywającym w głównej sali Aptekarium, dzielnicy Undercity. Reprezentuje frakcję Undercity, co czyni go przyjaznym w stosunku do członków Hordy. Faranell jest przywódcą Królewskiego Stowarzyszenia Aptekarzy (Royal Apothecary Society).

ZadaniaEdytuj

Icon-delete-black-22x22 Elementy z tej sekcji zostały usunięte z World of Warcraft.

Związany jest z następującymi zadaniami:

Wygląd i historiaEdytuj

Zgarbiona postać kurczowo wspiera się na sękatej lasce, jakby jej ciało było zbyt słabe, by bez pomocy utrzymać się na nogach. Odziana w czarną szatę sylwetka jest wyniszczona i blada; skóra ciasno opina szkielet. Postać otacza go mdlący słodkawy odór, dobywający się z wypełnionych ziołami i składnikami kieszeni pokrywających przód stroju. Na pasku wiszą dwie różdżki, pobrzękujące o siebie przy każdym ruchu. (Lands of Conflict)

Mistrz Aptekarz Faranell był za życia czarodziejem z Dalaranu, przyjacielem Jainy Proudmoore. Był powszechnie uznawanym autorytetem w dziedzinie alchemii. Poniesione podczas ataku na miasto obrażenia (pęknięte kręgi) na zawsze zdeformowały jego sylwetkę. Padł ofiarą Plagi Ner'zhula (plague of undeath) i odrodziwszy się został wcielony do armii Króla Lisza. Faranell nie wykazywał uzdolnień w dziedzinie nekromacji, więc pomimo jego rozległej znajomości mikstur, nowy władca nie poświęcił mu zbytniej uwagi. W ten sposób magowi udało się zachować dosyć wolnej woli, by przy pomocy Sylvanas Windrunner wyrwać się spod władzy swego pana.

W służbie SylvanasEdytuj

Mistrz Aptekarz Faranell to wspaniale wyszkolony alchemik, z całego serca nienawidzący Plagi za odebranie mu życia, a także niemal równie silnie członków Przymierza. Permanentnie zgarbiony nie ma w zwyczaju patrzeć w oczy swych rozmówców, acz z jednym wyjątkiem - z uwielbieniem wpatruje się w swą umiłowaną panią, Sylvanas. Jest pierwszym członkiem oraz przywódcą założonego przez nią Królewskiego Stowarzyszenia Aptekarzy, którym kieruje wspólnie z Aptekarką Oni'jus oraz Aptekarką Brightflame Masjenal, acz od pewnego czasu ważną rolę we władzach Stowarzyszenia - choć bliżej nieokreśloną - pełni również Wielki Aptekarz Putress. Faranellowi podlega dział Badań i Rozwoju (Research & Development), zajmujący się tworzeniem nowych zabójczych substancji oraz zdobywaniem do nich składników. W szczególności nadzoruje projekt "Nowej Plagi" – zarazy, której celem jest starcie z powierzchni ziemi zarówno przedstawicieli żywych ras, jak i nieumarłych. Eksperymenty przeprowadzone są pod kierownictwem Faranella w jego laboratorium - głównej sali Aptekarium w Undercity.

Linki zewnętrzne Edytuj