FANDOM

Aw12
Kur'talos wraz ze swoim szablokotem.
Kur'talos Ravencrest
Tytuł Lord
Płeć Mężczyzna
Rasa Nocny elf
Klasa Arystokrata
Wojownik
Przynależność Imperium Kaldorei (do 10000 BDP)
Ruch Oporu Kaldorei
Stanowisko Władca Gawroniej Twierdzy
Dowódca Ruchu Oporu
Lokacja Gawronia Twierdza
Status Martwy
Rodzina Illysanna (córka)

Kur'talos Ravencrest był Panem Gawroniej Twierdzy i pierwszym przywódcą Ruchu Oporu Kaldorei podczas Wojny Starożytnych. Ravencrest był politykiem i nie chciał w czasach wojny nawiązać współpracy z innymi rasami, ponieważ bał się dezercji jego najlepszych dowódców.

W zmienionej historii Wojny Starożytnych — która powstała, gdy Rhonin, Krasus i Broxigar zostali wciągnięci przez anomalię do przeszłości i zmienili bieg wydarzeń swoją obecnością— Ravencrest rekrutował Illidana Stormrage do swojej armii aby ten pomógł mu wytropić Broxigara. W tej wersji historii po śmierci Ravencresta, jego następca Desdel Stareye zgodził się ostatecznie przyjąć pomoc od Taurenów, Furbolgów oraz Ziemnych.

Nie wiadomo w jaki sposób i kiedy zmarł w oryginalnej historii. W zmienionej, został zamordowany przez jednego ze sług Azshary, udając sprzymierzonego żołnierza podczas walki z Płonącym Legionem.

Desdel Stareye po śmierci Ravencresta objął dowództwo lecz jego rządy nie sprawdziły się na polu walki, ostatecznie jego miejsce zajął Jarod Shadowsong.

Cytaty Edytuj

  • " Posiadasz większe możliwości niż kilkanaście Księżycowych Strażniczek"

Dziedzictwo Edytuj

Latest-0

Kur'talos Ravencrest

Zrujnowane pozostałości Pomnika Ravencresta który znajduje się w południowej części Azshary. Ruiny te są zarażone przez Naga.

Istnieje również miecz w grze WoW icon o nazwie [Ravencrest's Legacy] [1] , jest to prawdopodobnie ten sam miecz którego używał dziesięć tysięcy lat temu.