FANDOM

{{{Nazwa}}}
Podstawowe dane
Administracja
Nauczyciele i handel

Moonbrook to kontrolowane przez Bractwo Defiasów wymarłe miasto położone na południowy zachód od Strażniczego Wzgórza. Na Ziemiach Zachodnich znacznik miasta będzie kierował właśnie ku temu miejscu. Jest tak ze względu na to, że Defiaski Handlarz, wolny kupiec, przebywa w jednym z budynków i jest przyjaźnie nastawiony do wszystkich graczy, bez względu na frakcję. Sprzedaje on niskopoziomowe wyposażenie skórzane i przebywa na piętrze Karczmy Moonbrook; może on również naprawiać przedmioty. Jego miejsce przebywania jest również najbliżej od Stormwind położonym przyczółkiem przyjaznym dla Hordy. Jedną z prominentnych rodzin Moonbrook była rodzina Copperów, która żyła w rezydencji w zachodniej części miasteczka.

Gdy Bractwo Defiasów poniosło klęskę, miasto zostało zajęte przez Brygadę Ziem Zachodnich.

HistoriaEdytuj

Przed przybyciem orków do Azeroth, Moonbrook służyło jako lokalne centrum dla uprawnych terenów Ziem Zachodnich. Moonbrook i siostrzane Goldshire były dwoma ostatnimi miastami, które zdobyła Horda przed spaleniem Fortu Stormwind. Miasto zostało odbudowane przez Przymierze po zwycięskiej Drugiej Wojnie.

Po zdobyciu kontroli nad Ziemiami Zachodnimi przez Defiasów, Moonbrook zostało opuszczone. Obecnie jest kontrolowane przez Bractwo i jest przez nich używane, by dostać się do głównej bazy operacyjnej, Martwych Kopalni.

Po klęsce Edwina VanCleefa i upadku Bractwa Moonbrook stało się domem znacznej liczby włóczęgów. Na rogatkach miasteczka utworzono niewielki przyczółek Przymierza.

TransportEdytuj

Trasy lotówEdytuj

MieszkańcyEdytuj

Moonbrook (Cataclysm)

Przyczółek Przymierza w Moonbrook

FazowanieEdytuj

Obszar Moonbrook ulega fazowaniu podczas zadania Alliance 15 [15] The Dawning of a New Day.