FANDOM

Icon-time Ten artykuł wymaga aktualizacji - informacje w nim zawarte są przedawnione. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i uzupełnić ten artykuł, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą. Pamiętaj, że musisz być zalogowany, aby zmieniać treść na WoWWiki.

Straż Kor'kron jest organizacją wewnątrz Hordy. Przez większość czasu kor'kroni służyli jako elitarna bojowa jednostka Hordy, służąca jako osobiści ochroniarze Wojennego Wodza Garrosha Hellscreama w jego fortecy w Orgrimmarze. Oddział specjalny Kor'kronów był również wysłany do Outland, gdzie służyli jako obrońcy Osady Cienisty Księżyc w Dolinie Cienistego Księżyca, najbilższej siedziby Hordy w pobliżu Czarnej Świątyni. Stamtąd prowadzili wojnę przeciwko Płonącemu Legionowi oraz wojskom Illidana Stormrage'a.

Niedawno Kor'kroni zostali przemieszczeni do Northrend jako część Ekspedycji Hordy.

Forteca w pobliżu Bramy Klątwy Angrathar została nzawana Awangarda Kor'kronów, a jej dowódcą został Dranosh Saurfang.

Pod wieloma względami wydają się być odpowiednikami Siódmego Legionu wewnątrz Hordy. Obydwie grupy składają się z elitarnych oddziałów i obydwie mocno wspierają swoje frkacyjne kampanie w Northrend.

Podczas wojny przeciwko Królowi Liszowi, Thrall wysłał legion Kor'kronów do Undercity, aby zastąpić siły Opuszczonych, które zostały przesunięte na front w Northrend; po wydarzeniach u Bramy Klątwy, powierzono im pilnowanie Królewskiego Towarzystwa Aptekarskiego, aby zapewnić przerwanie prac nad Nową Plagą.

Podobnie jak Rebelia Mrocznej Włóczni, Straż Kor'kron została przekształcona z małych, elitarnych oddziałów w wysoce wyspecjalizowaną żandarmerię wojskową, więżącą, torturującą, wymusząjącą, albo inaczej napadającą lud Orgrimmar, fizycznie i psychicznie. Ta radykalna zmaina odzwierciedla zmienne nastroje Garrosha Hellscreama, Wojennego Wodza.

Znani mieszkańcyEdytuj

NameRoleStatusLocation
Horde 15IconSmall Orc Male Agmar Commander in Northrend, Overlord Żywy Agmar's Hammer, Dragonblight
Horde 15IconSmall Orc Male Bragor Bloodfist Captain Żywy Royal Quarter, Undercity
Horde 15IconSmall Dranosh Dranosh Saurfang Vanguard leader, Warlord Zmarły Kor'kron Vanguard, Dragonblight
Horde 15IconSmall Orc Male Gort Guard Captain Żywy Agmar's Hammer, Dragonblight
Horde 15IconSmall Orc Male Kraggosh Overseer Żywy Apothecarium, Undercity
Horde 15IconSmall Orc Male Or'barokh Commander in Outland, Overlord Żywy Shadowmoon Village, Shadowmoon Valley
Horde 15IconSmall Orc Male Valnok Windrager Wing Commander Żywy Agmar's Hammer, Dragonblight
Horde 15IconSmall Varok Varok Saurfang High Overlord Żywy Warsong Hold, Borean Tundra

PrzykładyEdytuj

ShadowmoonVillage2

A Kor'kron Guard regiment is based at Shadowmoon Village.

WierzchowceEdytuj