FANDOM

{{{Nazwa}}}

Palisada Stormwind jest silnie strzeżonym więzieniem znajdującym się w centralnej części Stormwind. Obecnie odsiadują tu kary liczni niebezpieczni kryminaliści, włączając w to najemników defiaskich.

Odpowiednio skomponowana grupa powinna składać się z przedstawicieli róznych klas na poziomie ok. 27, przy czym główny tank powinien być co najmniej na 27 poziomie.

HistoriaEdytuj

Z oficjalnej strony World Dungeons:

Palisada Stormwind jest silnie strzeżonym kompleksem więziennym, ukrytym pod kanałami miasta Stormwind. Nadzorowana przez Strażnika Thelwatera placówka jest miejscem odosobnienia dla kryminalistów, więźniów politycznych, morderców i najgroźniejszych wrogów Królestwa. Ostatnio powstanie wewnętrz murów więzienia spowodowało w środku istne pandemonium - strażnicy zmuszeni byli wycofać się poza tunele Palisady, a niedawni więźniowie wyswobodzili się ze swoich cel. Strażnikowi Thelwaterowi udało się uciec i obecnie poszukuje on zdolnych poszukiwaczy przygód, którzy zeszliby do podziemi i stłumili powstanie oraz zabili głowę całego przewrotu, Bazila Thredda.

GeografiaEdytuj

Stockade Graphic

Ekran ładujący instancję

Cały obszar instancji znajduje się pod ziemią i stanowi symetryczny kompleks korytarzy w kształcie litery T. Na końcu korytarza biegnącego od wejścia oraz końcach korytarzy bocznych znajdują się duże sale, w pobliżu których przebywają bossowie.

Na obszarze instancji nie napotka się żadnej rudy ani ziół, chyba że w kufrach albo jako zdobycz na pokonanych wrogach.

ZadaniaEdytuj

Alliance 15 Zadania Przymierza
Nazwa zadania Oferujący zadanie Strefa
Alliance 15 [25] What Comes Around... Guard Berton Lakeshire, Redridge Mountains
Alliance 15 [26] Crime and Punishment Councilman Millstipe Darkshire, Duskwood
Alliance 15 [26] Quell The Uprising Warden Thelwater Przy wejściu do instancji
Alliance 15 [26] The Color of Blood Nikova Raskol Old Town, Stormwind
Alliance 15 [27] The Fury Runs Deep Motley Garmason Dun Modr, Wetlands
Alliance 15 [29] The Stockade Riots Warden Thelwater Przy wejściu do instancji

DropEdytuj

Stockbosses

Bossowie

Boss Broń i tarcze Opancerzenie płócienne Opancerzenie skórzane Opancerzenie kolcze Opancerzenie płytowe Płaszcze Inne
Targorr the Dread

[Head of Targorr] (Zadanie)

Kam Deepfury

[Kam's Walking Stick]

[Head of Deepfury] (Zadanie)

Bazil Thredd

[Head of Bazil Thredd] (Zadanie)

Bruegal Ironknuckle (Rzadki)

[Iron Knuckles]
[Prison Shank]

[Jimmied Handcuffs]

Dextren Ward

[Hand of Dextren Ward] (Zadanie)

Trash Moby Edytuj

Trash Moby

[Defias Renegade Ring]

Dodatkowe informacjeEdytuj

Stockade
  • Instancja w żargonie jest nazywana Stockades albo Stocks.
  • Poziom wrogów: 23-29 elite.
  • Minimalny poziom do wejścia do instancji: 15.
  • Mimo że teoretycznie Horda może wejść do instancji, to lokalizacja lochu czyni je lochem dostępnym tylko dla członków Przymierza (podobny charakter ma Ragefire Chasm znajdująca się w centrum Orgimmaru.
  • Ze względu na ciasnotę panującą w lochu, uciekający wrogowie mogą sprawić sporo problemów, alarmując wiele mobów po drodze.
  • W przeciwieństwie do innych instancji, Palisada ma raczej marnej jakości loot z bossów, poza zdobyczami z jednego rzadkiego bossa. Prawdopodobnie jest tak, by członkowie Przymierza nie używali zbytnio instancji do farmowania ekwipunku.
  • Jest to świetne miejsce do zdobywania wełnianego płótna, które wypada prawie z każdego moba, często w liczbie 2 lub 3 sztuk na raz.