FANDOM

GoldshireInn

Karczma Dumy Lwa, Elwynn Forest

Karczma to zazwyczaj budynek, w którym znajduje się NPC karczmarz oferujący przywiązanie karczmy do Kamienia Przywołań. W mniejszych wioskach i miasteczkach, karczma jest zwykle oddzielnym budynkiem z pewnego rodzaju noclegiem (łóżko, hamak itp.), ale może służyć także do innych celów (tawerna itp.). Wewnątrz karczmy jest specjalna muzyka.

Karczmy zwykle również służą jako strefa odpoczynku. Większość posiada skrzynkę pocztową i stajennego mistrza na zewnątrz.

Projekty i różnorodność karczm Edytuj

Wildevar

Karczma Fort Wildervar, Howling Fjord

Karczmy są różnorodne pod względem stylów i układów. Ogólnie rzecz biorąc, każda rasa ma własny charakterystyczny projekt. Dla przykładu, karczmy nocnych elfów bywają zwykle duże i przestronne. W oryginalnym WoWie, karczmy były wygodnymi, gościnnymi miejscami. W porównaniu z nimi karczmy w The Burning Crusade często wydawały się słabiej wyposażone i gołe, nie posiadając krzesła, nie mówiąc już o łóżku. Może być to spowodowane tym, że wiele osad jest tymczasowych lub są obozami uchodźców. Na szczęście w dodatku Wrath of the Lich King pojawiło się kilka nowo zaprojektowanych, dużych i luksusowych karczm, mile widziany powrót do atmosfery oryginalnej gry.

RPGEdytuj

Valgarde Inn Howling Fjord

Karczma Valgarde, Howling Fjord

Ubogie noclegi w karczmie to miejsca z kocem na podłodze obok paleniska. Zwykłe noclegi to miejsce na podniesionej, podgrzanej podłodze, wraz z kocem i poduszką, a także obecność lepiej towarzystwa o wyższym poziomie. Dobry nocleg to mały, prywatny pokój z jednym łóżkiem, kilkoma udogodnieniami i przykrytym nocnikiem w rogu.[1]

Zobacz także Edytuj

Przypisy Edytuj