FANDOM

Ivar Bloodfang TCG
Ivar Bloodfang
Płeć Mężczyzna
Rasa Worgen
Przynależność Bloodfang pack
Stanowisko Przywódca sfory Krwawego Kła
Lokacja Las Srebrzystych Sosen, Fort Pazura Cienia, Wyspa Spalenia
Status Żyje
Instancja Shadowfang Keep

"Moi ludzie powinni w tej chwili rozrywać Godfreya na kawałki."

Przywódca sfory Ivar Bloodfang jest worgenem i przywódcą worgeńskiej sfory Krwawego Kła.

BiografiaEdytuj

Podczas zadania w Lesie Srebrzystych Sosen gracze Hordy są świadkami, jak Ivar Bloodfang zawiązuje sojusz z Lordem Dariusem Crowleyem. Później obaj worgeni organizują zmasowane skrytobójcze ataki na siły Sylvanas Windrunner, w pewnym momencie mordując nawet jej straż przyboczną. Gdy Sylvanas schwytała Lornę Crowley i użyła jej jako karty przetargowej w negocjacjach z Dariusem, Ivar był zszokowany jego natychmiastowym poddaniem i odwrotem. Bloodfang dogonił Crowleya i nazwał go żałosnym draniem.

Później Bloodfang jest widziany we współpracy z siłami Stormpike'a na Wyspie Spalenia. Po Apokalipsie Stormpike'ów Ivar znika bez wieści, jednak Opuszczeni prawdopodobnie wciąż nań polują.

Gracze Przymierza mogą go spotkać w Forcie Pazur Cienia jako NPC oferującego zadania, gdzie kieruje swoją sforą podczas polowania na zdradzieckiego Lorda Godfreya.

OsobowośćEdytuj

Jako samiec alfa i przywódca dzikich worgenów, Ivar utrzymuje w sobie znaczną część gniewu i dzikości Goldrinna. Jest znacznie trudniejszym i straszliwszym przywódcą niż Crowley czy Greymane. Działania Crowleya podczas zadań początkowych worgenów, w znacznej części pozostające w sprzeczności z jego charakterem, są zapewne w dużej mierze zainspirowane Ivarem, który pragnie wprowadzić znacznie bardziej brutalną taktykę, by rozprawić się z nieumarłymi.

Mimo początkowej niechęci do Crowleya i połączenia z Przymierzem, Ivar postrzega ten sojusz jako małżeństwo z rozsądku (Opuszczeni zniszczyli całe społeczeństwo worgenów podczas inwazji na Gilneas). Mimo rozczarowania postawą Crowleya, kiedy poddał Las Srebrzystych Sosen, Bloodfang zdaje się trwać przy nawiązanej współpracy z Przymierzem. Opinia o Crowleyu znacznie się pogorszyła, lecz Ivar Bloodfang z radością wita pomoc Przymierza w Forcie Pazur Cienia, jak również pomaga klanowi Stormpike w Hillsbradzie.

CytatyEdytuj

W Forcie Pazur Cienia:

  • Przez poddanie się Opuszczonym Crowley jest hańbą naszej rasy. Moja sfora pokaże prawdziwą twarz worgenów i naszą nieujarzmioną furię!

Zadania Edytuj

Zmiany w uaktualnieniach Edytuj