FANDOM

Hjalmar Anvilmar był bratem Thargasa Anvilmara. Był również nauczycielem Variana Wrynna, którego nauczył "finty Anvilmarów", specjalnego krasnoludzkiego stylu walki.

Gdy Thargas, Varian, Broll Bearmantle i Valeera Sanguinar wracali z do Ironforge, zostali zaatakowani przez grupę krasnoludów Ciemnego Żelaza. Gdy ich pokonali, przywódca bandy, Gunnar Flyntrock, wyjawił Thargasowi, że jego brat, Hjalmar, jest przetrzymywany w Przęśle Thandola. Drużyna zdecydowała się ruszyć mu na ratunek.

W Przęśle Thandola odkryli, że Hjalmar jest przetrzymywany przez grupę Balgarasa Plugawego. Miał on zamiar zabić Hjalmara w bardzo okrutny sposób, przez roztopienie nad jego twarzą Hełmu Anvilmarów. Thargasowi udało się odciąć Balgarasowi rękę zanim ten rzucił ogniste zaklęcie, dzięki czemu Hjalmar został uwolniony. Drugą ręką jednak Balgaras podpalił jeden z ładunków wybuchowych. Hjalmar rzucił się do przodu, by osłonić swego brata i został śmiertelnie ranny. Zanim umarł, przekazał Thargasowi Hełm Anvilmarów polecając bronić Przęsła Thandola. W imię Hjalmara Thargas zabił wielu krasnoludów Ciemnego Żelaza i pomógł w obronie strategicznej przeprawy między Khaz Modan a Lordaeron.

SpekulacjeEdytuj

Questionmark-medium Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Jako że ród Anvilmarów posiadał stałe miejsce w senacie Ironforge, Hjalmar mógł być członkiem tego organu.