FANDOM

Wysoki Dowódca Halford Wyrmbane to przywódca Siódmego Legionu i Fortu Wintergarde, głównej bazy Przymierza na Smoczym Cmentarzysku. Ostatnimi czasy dowodził Siódmym Legionem w kluczowych bitwach od czasu batalii o Górę Hyjal, do dziś nadzorując tę jednostkę. Ostatnio był widziany w Gilneas, gdzie odbijał krainę z rąk Opuszczonych oraz wspierał Front Wyzwolenia Gilneas.

W zadaniu An End And A Beginning prosi graczy o zabicie Thel'zana Zwiastuna Zmierzchu (dawniej zdradliwego kapłana Inigo Montoya), któremu przekazano filakterium Kel'Thuzada, które - kiedy pozostało nietknięte - pozwoliło Arcyliszowi odzyskać cielesną postać.

Halford Wyrmbane jako najwyższy rangą dowódca Siódmego Legionu pojawia się również jako boss Przymierza na Wyspie Podboju.

ZadaniaEdytuj

Halford Wyrmbane TCG

Halford Wyrmbane w TCG

Halford Wyrmbane zaangażowany jest w następujące zadania:

CytatyEdytuj

"Od dolin i szczytów Hyjalu, przez ruchome piaski Silithus, przeciwko przerażającym armiom Legionu - tam walczyliśmy. Nie mamy imienia ni twarzy, my, synowie i córki Przymierza. Na Światłość i potęgę Przymierza, pierwszy cios zadamy my i będzie on ostatnim, który zobaczą nasi wrogowie.
Jesteśmy Siódmym Legionem."

World of Warcraft: CataclysmEdytuj

HalfordWyrmbaneCinematic

Halford Wyrmbane widziany był ostatnio w Ruinach Gilneas

Wyrmbane wspominany jest w zadaniu Hordy w Ruinach Gilneas oraz jest przelotnie widziany na pokładzie łodzi podwodnej X-2 Skorupiak podczas zadania Horde 15 [15] What Tommorow Brings. Najprawdopodobniej dowodzi oddziałami Przymierza w regionie.