FANDOM

Blizz construction sign Ten artykuł wymaga uzupełnienia. Jeżeli jesteś w stanie nam pomóc i dodać brakujące informacje, to kliknij przycisk Edytuj w menu tej strony i podziel się swoją wiedzą.
Gnomeregan Graphic
Ekran ładowania dungeonu.
Gnomeregan
Lokacja Północno-zachodnie Dun Morogh
Rządy dyktatura
Rasy IconSmall Gnome MaleIconSmall Gnome Female Gnomy
IconSmall LeperGnome MaleIconSmall LeperGnome Female Trędowate gnomy
IconSmall Trogg Troggowie
IconSmall DarkIron MaleIconSmall DarkIron Female Krasnoludy Ciemnego Żelaza
Bossowie Grubbis
Chomper
Viscous Fallout
Electrocutioner 6000
Crowd Pummeler 9-60
Ambasador Czarnorytnych
Ostatni boss Mechinżynier Thermaplugg
Typ dungeon
Minimalny poziom 28
Zalecany poziom 35
Limit graczy 10
Wprowadzenie [Workshop Key] (tylne wejście)

Gnomeregan to położony w Dun Morogh ośrodek stanowiący od lat siedzibę gnomów.

Niedawno wroga rasa troggów zaatakowała kilka regionów Dun Morogh, wliczając w to wspaniałe miasto gnomów. W rozpaczliwej próbie zniszczenia najeźdźców Arcyinżynier Mekkatorque nakazał awaryjnie otworzyć wszystkie otwory wentylacyjne, prowadzące do miejskich zbiorników odpadów radioaktywnych.

W trakcie oczekiwania na śmierć bądź odwrót troggów, część gnomów znalazła schronienie przed lotnymi zanieczyszczeniami. Niestety, choć te pierwsze na skutek toksyn uległy napromieniowaniu, ich szturm trwał z niesłabnącą siłą. Z początku gnomy sam próbowały sobie poradzić z najeźdźcą, wiedząc, że Przymierze ma własne problemy. Ale z czasem te gnomy, których nie zabiły trujące wycieki, zmuszone były uciekać i szukać schronienia w pobliskim krasnoludzkim mieście Ironforge. Tam Arcinżynier Mekkatorque rozpoczął werbunek śmiałków, chętnych pomóc jego ludziom w odzyskaniu ukochanego miasta.

Krążą pogłoski, że niegdyś zaufany doradca Mekkatorque'a, Mekżynier Thermaplugg, zdradził gnomy, dopuszczając do inwazji troggów. Teraz jego psychika leży w strzępach, zaś on sam przebywa w Gnomereganie – gdzie kontynuuje swe mroczne plany i pełni obowiązki nowego techno-władcy miasta.