Glify to zaklęcia i wzmocnienia umiejętności tworzone dzięki inskrypcji.

Zostały one wprowadzone w wersji beta Wrath of the Lich King, jednak glify tworzone na poziomie powyżej 375 pojawiły się dopiero w patchu 3.0.2.

Typy glifówEdytuj

Glyphs

Interfejs glifów

Występują dwa rodzaje glifów:

  • Większe, duże wzmocnienie umiejętności
  • Mniejsze, małe wzmocnienie umiejętności lub zmiany kosmetyczne

Liczba dostępnych miejsc na glify jest zależna od poziomu postaci:

  • Poziom 15: 1 Większy, 1 Mniejszy
  • Poziom 30: 2 Większe, 1 Mniejszy
  • Poziom 50: 2 Większe, 2 Mniejsze
  • Poziom 70: 2 Większe, 3 Mniejsze
  • Poziom 80: 3 Większe, 3 Mniejsze

Wszystkie glify, niezależnie czy większe, czy mniejsze, mogą być instalowane gdziekolwiek (wymóg stania obok Leksykonu Mocy został zniesiony w patchu 3.1.0).

Podobnie jak klejnoty, glify są konsumowane podczas nakładania i nie mogą zostać odzyskane.

Glify mogą być nadpisywane, większy na większy i mniejszy na mniejszy. Może to być pomocne przy respecjalizacji postaci.

Glify mogą zostać usunięte. Jest to ważne, odkąd niektóre glify łączą w sobie funkcje dodatnie, jak i ujemne. Zdjęcie glifu automatycznie go niszczy.

Glify nie mogą być grupowane, są one przedmiotami unikalnymi.

Większe glifyEdytuj

Większe glify są efektywne podczas walki, na przykład dodając obrażenia na przestrzeni czasu czy efekt ogłuszenia podczas ataku fizycznego.

Przykłady:

Mniejsze glifyEdytuj

Mniejsze glify dają pomniejsze lub kosmetyczne ulepszenia, znosząc potrzebę używania niektórych reagentów.

Przykłady:

Glify zależne od klasyEdytuj

Glify
Rycerz śmierci · Druid  · Łowca · Mag · Paladyn · Kapłan · Łotrzyk · Szaman · Czarnoksiężnik · Wojownik
Inskrypcja · Receptury Inskrypcji · Pomniejsze badanie inskrypcyjne
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.