FANDOM

Unikalny tytuł "Generał Komandosów z Silvermoon" (w oryginale "Ranger-General of Silvermoon[1] lub "Ranger-General of Quel'Thalas) jest nadawany dowódcy Obieżyświatów - komandosowi krwawych elfów z Quel'Thalas[2]. Generał Komandosów jest także dowódcą sił zbrojnych Quel'Thalas. Obieżyświaci to mały lecz wysoko wykwalifikowany oddział komandosów. Organizacja może mieć swoje korzenie w wojnach z Trollami, kiedy luźna grupa wojowników wysokich elfów od czasu do czasu broniła Quel'Thalas. Około pięćset lat temu, grupa podobnym siebie wojowników założyła i nazwała grupę "Obieżyświaci". Ich obowiązkiem było chronić Quel'Thalas daleko poza jego granicami oraz opiekowanie się interesami wysokich elfów w całym Azeroth. Dowódca Obieżyświatów otrzymał unikalny tytuł Dowódcy Komandosów z Silvermoon.[3] Podczas Drugiej i Trzeciej Wojny, funkcja ta była pełniona przez Sylvanas Windrunner. Po jej śmierci z rąk Księcia Arthasa, wybrano na jej następcę Haldurona Brithwinga.

Questionmark-medium Artykuł, lub jego sekcja, zawiera tylko domysły, obserwacje lub opinie, prawdopodobnie związane z fabułą Warcrafta, lub oficjalnych doniesień Blizzarda. Poniższy tekst nie powinien być brany za właściwą fabułę gry!

Lor'themar Theron był zastępcą dowódcy Sylvanas Winrunner podczas Trzeciej Wojny i pojawiły się spekulacje, że to on ją zastąpi. Jednak nie ma źródła odnoszącego się tej sprawy.

Dowódcy Komandosów Edytuj

Przypisy Edytuj