FANDOM

{{{Nazwa}}}
Podstawowe dane
Administracja
Nauczyciele i handel

Garadar, dom ojczysty Mag'har, zlokalizowany jest w północnym Nagrandzie.[56, 34] Osadę zbudowano kilka lat przed przybyciem Kil'jaedena jako obóz dla objętych kwarantanną orków chorych na czerwoną ospę.[1] Nazwa pochodzi od Garada, ojca Durotana i dziadka Thralla.[2] Dowódcą wojsk miasta jest Garrosh Piekłorycz, syn Groma. Wyleczony on został przez Jorina Deadeye'a, syna Kilrogga. Duchowym przywódcą Mag'har jest Czcigodna Matka Geyah, matka Durotana i babcia Thralla, która rezyduje w dużym, okrągłym budynku, który służy jako karczma. Jest tu również Mistrz Lotów dla Hordy, łączący Garadar z resztą Outland.

Po rozwiązaniu sprawy ze wzburzonymi przodkami w Nagrand, Thrall przybywa do Garadaru w towarzystwie jego naczelnego doradcy - Drek'Thara oraz oddziału straży.

UsługiEdytuj

  • Mistrz Lotów, Gursha, jest w północnej części miasta w karczmie.
  • Naprawy zapewnia Osrok Nieporuszalny — stoi on blisko wielkiego ogniska na południe od karczmy.

PodróżEdytuj

LotyEdytuj

Horde 15 Strażnica Sokoła
Horde 15 Zabra'jin
Neutral 15 Miasto Shattrath

NPCetyEdytuj

Strażnicy

NotatkiEdytuj

  • Musisz być co najmniej neutralny z Mag'har, by móc rozmawiać z NPC. Po więcej informacji jak zostać neutralnym, zobacz Mag'har.
  • Garadar nie został zbudowany zanim Draenor został roztrzaskany i stał się Rubieżami.[3] Zdaje się to zaprzeczać powszechnej wiedzy, być może oznacza to, iż swoje ceglane budynki otrzymał później, nie wraz z powstaniem, gdyż w Powstanie Hordy domy orków opisane są jako namioty. Sean Copeland wyjaśnił, iż Garadar istniał zanim świat został roztrzaskany w głównej linii czasu, ale może nie być to prawdą w alternatywnym Draenorze.[4]

GaleriaEdytuj

OdniesieniaEdytuj