FANDOM

{{{Nazwa}}}
Podstawowe dane
Administracja
Nauczyciele i handel

Frosthold to miasteczko sprzymierzonych z Przymierzem Dzieci Mrozu, znajdujące się w południowo-zachodniej części Burzowych Szczytów, na południe od Świątyni Burz i północny zachód od K3, na tej samej górze co Burzokrzyż. Jest to siedziba rasy lodowych krasnoludów i ich króla, Yorga Stormhearta. Miasteczko znajduje się w i wokół wielkiej lodowej dziury. Zamknięte wrota sugerują, że część osiedla skryta jest w zboczu górskim.

Połączenia lotniczeEdytuj

MieszkańcyEdytuj

Handlarze i rzemieślnicyEdytuj

Zlecający zadaniaEdytuj

Dodatkowe postacieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Za pomocą normalnych środków dostanie do miasta możliwe jest jedynie za pomocą latającego wierzchowca.
  • Gracze Przymierza mogą podjąć w K3 zadanie When All Else Fails. W jego ramach zostaną oni przetransportowani rakietą do Frostholdu, gdzie zadanie się kończy.
  • Możliwe jest odkrycie lokalizacji Frostholdu na mapie bez używania latania. Należy przejść przez Przesmyk Rohemdalski i strategicznie umrzeć, by wskrzesić się na wyższej półce. Nie jest możliwe faktyczne wejście do miasta za pomocą tej metody, jednak pozwala ona wypełnić osiągnięcie Money achievement Explorer Storm Peaks.