FANDOM

Orcmale nopic
Fenris Wolfbrother
Tytuł Warlord of Thunderlord
Chieftain of Frostwolf
Płeć Mężczyzna
Rasa Ork
Klasa Wojownik
Lokacja Możliwy do zabicia w Grom'gar
Status Martwy
Rodzina Garad i Geyah (rodzice)
Durotan (brat)
Ga'nar (brat)
Thrall (bratanek)

Fenris Wolfbrother - starszy brat Durotana i Ga'nar'a, stryj Thralla oraz syn Garada, uważany za zaginionego. Były przywódca klanu Frostwolf oraz Thunderlord na Draenorze.

Fenris zawsze uważał, że dla niego jest pisana lepsza przyszłość niż dla jego braci. Podczas gdy jego rodzinny dom padł ofiarą ataku gronna, Fenris przeciwstawił się ojcu, i razem z sąsiednim klanem Thunderlord pokonał atakującą bestię. Mimo tego, że okazał się zwycięzcą, jego ojciec stwierdził, że to co zrobił Fenris było nie honorowe. Wściekły Fenris opuścił klan Frostwolf i dołączył do klanu Thunderlord. Przez lata awansował w klanie, zdobywając ostatecznie rangę przywódcy, podczas gdy jego rodzina nie była tego świadoma. Ostatecznie dołączył do Żelaznej Hordy, i jest gotowy zabić nawet własnych braci.

Warlords of Draenor Edytuj

W WoD odgrywa on ważną rolę. Jak na prawdziwym Draenorze sprawuje pieczę nad klanem Thunderlord, który kontroluje startową lokację Hordy - krainę Frostfire Ridge. Będzie on głównym oponentem dla początkujących żołnierzy Hordy.

Pokonanie Edytuj

Klan Thuderlord atakuje Dom Mroźnych Wilków na Draenorze. Wściekły Ga'nar postanawia się zemścić, i szykuje zasadzkę na miejsce stacjonowania Żelaznego Wilka, nie będąc świadomym, że jest on jego bratem. Pokonując setki wrogów gracz wspólnie z Ga'nar'em i jego armią docierają do jaskini w której przebywa Fenris. Nieświadomy pokrewieństwa Ga'nar wyzywa Żelaznego Wilka do walki. Ten jednak spuszcza z łańcuchów swojego ogromnego Gronnling'a, a sam ucieka. Po kłótni z Durotanem i zebraniu armii wspólnie, razem z graczem postanawiają pokonać Żelaznego Wilka. Po pokonaniu jego sługusów docierają do jaskini w której przebywa. Żelazny Wilk staje przed dwójką braci, i prześmiewczo oznajmia, że powinni połączyć siły na polu walki, po czym dodaje, że to on jest zaginionym przed laty ich starszym bratem. Mimo ogromnego szoku, Durotan stara się rozmawiać z odnalezionym bratem, i namawia go aby się do nich przyłączył. Ten jednak ignoruje prośby brata, i z zimną krwią rzuca się na swoich krewniaków. Ostatecznie przegrywa walkę, jednak podkreśla, że jego śmierć nie zatrzyma inwazji Żelaznej Hordy. Z wielkim żalem, dwaj bracia ostatecznie zabijają Fenrisa, i wyruszają planować inwazję na siły Żelaznej Hordy w Frostfire Ridge.